امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
شبکه پرس تی وی بررسی می کند
شبکه پرس تی وی بررسی می کند

ویروس کرونا در آفریقا

مشاهده ۲۷۰
۱۳۹۹/۰۶/۱۶- ۱۳:۴۲
تعداد بازدید:270

برنامه این هفته «آفریقا امروز»(Africa Today) در شبکه پرس تی وی، مسائل افزایش ابتلا به ویروس کرونا در قاره آفریقا و به ویژه آفریقای جنوبی را بررسی می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه«آفریقا امروز» با اشاره به ابتلای بیش از یک میلیون نفر به بیماری کرونا در آفریقا و ثبت بیش از نیمی از این تعداد در آفریقای جنوبی، به بررسی علل گسترش این بیماری به رغم اعمال قرنطینه می‌ پردازد. در ادامه این برنامه با نگاهی به موقعیت های ایجاد شده در زمینه تقویت سرمایه گذاری سریع و جمعی و کشف پتانسیل ها برای تجارت داخل آفریقا در دوران کرونا، تاثیر همه گیری کرونا بر اقتصاد آفریقا و چالش های سیستم بهداشت و درمان آفریقا برای مقابله با ویروس کرونا بررسی می‌شود.

بخش دوم برنامه نیز با اشاره به بحران‌ های اقتصادی زیمباوه، تاثیر همکاری مجدد زیمباوه با وام دهندگان بین المللی در حل بحران اقتصادی این کشور و خیانت دولت زیمبابوه به دلیل جبران غرامت کشاورزان سفیدپوست و عدم توجه به حقوق کشاورزان بومی این کشور را واکاوی می‌کند.

برنامه«آفریقا امروز» به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی و اجرای هنیا مبارک و شیلا نلیما، دوشنبه 17 شهریور ساعت 12 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌ شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 22، سه شنبه ساعت 8 و 17، چهارشنبه ساعت 15، پنجشنبه ساعت 1 بامداد و 13 و جمعه ساعت 9 روی آنتن می رود.

امتیاز شما