امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

بزرگداشت هفته دفاع مقدس در رسانه استانی خلیج فارس

مشاهده ۴۱۰
۱۳۹۹/۰۶/۱۷- ۰۷:۳۰

به منظور گرامیداشت یاد وخاطره هشت سال دفاع مقدس و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، شبکه استانی خلیج فارس ویژه برنامه‌ هایی را متناسب با این ایام پخش می‌ کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «کربلای جبهه‌ ها»، «شکوه اقتدار» و مسابقه «رزم آورد» از جمله ویژه برنامه‌ های شبکه استانی خلیج فارس است که در هفته دفاع مقدس روی آنتن می روند.

سیمای مرکز خلیج فارس با آغاز هفته دفاع مقدس، ویژه برنامه «کربلای جبهه‌ ها» را تدارک دیده است. این ویژه برنامه به تهیه کنندگی عبدالمهدی ذوالفقار پور  هر شب روی آنتن می رود. این برنامه در هفت قسمت 60 دقیقه ای به گوشه‌ هایی از خاطرات رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس می‌ پردازد. دعوت از فرماندهان ارشد نظامی استان، حضور رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس، پخش سرود و آهنگ هایی از خواننده‌ های استان و... از بخش های این ویژه برنامه تلویزیونی است که با اجرای سید مصطفی مهرآذین پخش می‌شود. «کربلای جبهه‌ ها» هر شب از سیمای خلیج فارس پخش می‌ شود.

رادیو خلیج فارس هم در هفته دفاع مقدس برنامه «شکوه اقتدار» را به تهیه کنندگی امیر ارسلان خوبیاری در 7 قسمت 75 دقیقه ای روی آنتن می‌برد. این برنامه با هدف ارج نهادن و پاسداشت رشادت ها و شجاعت های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی تقدیم شنوندگان می‌شود. برنامه«شکوه اقتدار» مطابق با روز شمار این هفته در بخش های مختلف و متنوع با پخش گزارش، معرفی شهدای استان و معرفی شهدای مدافع حرم هفته دفاع مقدس را گرامی می دارد.

مسابقه «رزم آورد» نیز در شش قسمت به تهیه کنندگی امید تنی و با رویکرد سرگرمی و ارائه اطلاعات عمومی در قالب مسابقه، سعی دارد نسل حاضر را با حال و هوای دوران دفاع مقدس آشنا کند. این مسابقه رادیویی نیز همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس از صدای خلیج فارس پخش می‌ شود. مسابقه «رزم آورد» در قالب آیتم های کوتاه و ایستگاهی در قالب سوال در زمینه‌ های اطلاعات دفاع مقدس و هنر و هرمزگان در جبهه‌ها از صدای خلیج فارس تقدیم شنوندگان می‌ شود.

امتیاز شما