امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

رادیو تهران برای نابینایان برنامه اختصاصی پخش می کند

مشاهده ۵۳۵
۱۳۹۹/۰۶/۱۷- ۱۳:۲۴

شبکه رادیویی تهران به منظور حمایت از نابینایان به صورت ویژه در دو برنامه «تهران من» و «شش نقطه» به مشکلات و دغدغه‌ های نابینایان می‌ پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مشکلات نابینایان در شرایط کنونی و با شیوع کرونا، نسبت به دیگر افراد جامعه دوچندان شده است؛ مثلا از نظر وضعیت معیشتی با محدودیت‌ ها و فشار اقتصادی بیشتری مواجه شده اند و... از این رو به حمایت ویژه بخش های دولتی و نهادهای مربوط نیاز دارند.

رادیو تهران به منظور عمل به ماده ۲۱ قانون حمایت از حقوق معلولان مصوب مجلس در سال ۱۳۹۶، برنامه «تهران من» را چهارشنبه‌ ها به نابینایان اختصاص داد. برنامه «تهران من» روزهای چهارشنبه با اجرای اشکان آذرماسوله، مجری نابینا، به طور زنده و با آیتم های ویژه نابینایان به روی آنتن می رود. در این برنامه مشکلات نابینایان را با گسترش ویروس کرونا خواهیم شنید. علاقه‌مندان می‌توانند چهارشنبه‌ها از ساعت ۱۸ تا ۲۰ بر روی موج اف ام فرکانس ۹۴ مگاهرتز و بر روی موج اف ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز و همچنین از طریق اپلیکیشن ایران صدا برنامه «تهران من» را همراهی کنند.

همچنین رادیو تهران به منظور عمل به همین قانون، برنامه رادیویی «شش نقطه» را ویژه مخاطبان نابینا در نظر گرفت که با اجرای اشکان آذرماسوله و چند نفر از آیتم سازان نابینا، جمعه شب ها از ساعت 22:30 شنیده می‌شود. این برنامه به اخبار و حوادث مهم حوزه نابینایان اختصاص یافته است و در بخش هایی از برنامه تحلیلی از مسائل مبتلا به جامعه نابینایان را ارائه می‌ دهد. 

امتیاز شما