امروز سه شنبه  ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

گسترش جنگ روانی غرب علیه روسیه موضوع امشب «میزگرد سیاسی»

مشاهده ۶۲۲
۱۳۹۹/۰۶/۱۷- ۱۴:۲۹

مسمومیت ادعایی «الکسی ناوالنی» عرصه جدید کارزار ضد روسی غربی‌ ها و جنگ رسانه ای و تبلیغاتی گسترده علیه مسکو، موضوع برنامه امشب «میزگرد سیاسی» (کمپاس) از کانال آذری شبکه سحر است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «کمپاس» با هدف روشنگری برای مخاطبان و بینندگان آذری زبان از اهداف و اقدامات پشت پرده غرب به ویژه آمریکا در ماجرای مسمومیت ناوالنی و وزن سیاسی این چهره اپوزیسیون روسیه در مدت زمان 55 دقیقه پخش می‌ شود.
شعیب بهمن کارشناس تحقیقات سیاسی در استودیوی برنامه «کمپاس» از تهران به دو موضوع وخامت در روابط اتحادیه اروپا و روسیه بر اثر این اتفاق و سرنوشت پروژه گازی «نورد استریم 2» می‌پردازد.
همچنین از شهر باکو در کشور آذربایجان قابیل حسینلی کارشناس سیاسی، موضوع دخالت های آشکار و پنهان غرب در امور داخلی روسیه و ادراک عباس از نروژ دیگر کارشناس غیر حضوری برنامه نیز به دلایل ناکامی دولت های غربی در کارزارهای قبلی علیه «ولادیمیرپوتین» اشاره می‌کند.
«میز گرد سیاسی» (کمپاس) دوشنبه هفدهم شهریور ساعت 21:30، به وقت تهران با اجرای درنا نصیریان و تهیه کنندگی قهرمان نورانی روی آنتن کانال آذری شبکه سحر می رود.

امتیاز شما