امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

جلسات رهبران اقلیم کردستان عراق در بغداد و آنکارا در قاب شبکه سحر

مشاهده ۵۷۷
۱۳۹۹/۰۶/۱۷- ۱۵:۰۶

محورهای مذاکرات نیچروان بارزانی با امانوئل مکرون در پی دیدار هفته گذشته در بغداد در برنامه امشب «طنین» از کانال کردی شبکه سحر ارزیابی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، اهداف دیدار چهارشنبه گذشته نیچروان بارزانی؛ رئیس اقلیم کردستان عراق به همراه معاونینش با امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در بغداد و مهم ترین محورهای مذاکرات آنان، در برنامه امشب «طنین» با حضور کارشناسان سیاسی از اربیل عراق واکاوی خواهد شد.
همچنین کارشناسان برنامه دیدارهای دیگر بارزانی که اخیرا صورت گرفته است، از جمله دیدار با مقامات بلند پایه عراق و دیدار با مولود چاووش اوغلو و رجب طیب اردوغان را ارزیابی و نتایج آن را بررسی می‌کنند.
دلایل عدم طرح موضوع تجاوز و اشغال نظامی خاک اقلیم کردستان توسط ارتش ترکیه و نیز حضور هیئت همراه از حزب اتحادیه میهنی و تغییر در سفر به بغداد با حضور پارتی‌ ها و حزبی‌ ها در هیئت همراه ریاست اقلیم در سفر به آنکارا از جمله ابهاماتی است که کارشناسان به آن پاسخ می دهند.
«طنین» به تهیه کنندگی جواد رشیدی و دستیاری تهیه علی اکبر اسماعیل زاده و اجرای عبدالله عابدی، امشب 17 شهریور ساعت 21:30 به مدت 45 دقیقه به طور زنده از کانال کردی شبکه سحر پخش می‌شود.

امتیاز شما