امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

فرستنده بخش مرکزی شهرستان پاسارگاد دیجیتالی شد

مشاهده ۶۸۱
۱۳۹۹/۰۶/۱۷- ۱۵:۱۵

بخش مرکزی شهرستان پاسارگاد استان فارس که پیش از این فقط 4 شبکه تلویزیونی داشت، مجهز به 29 شبکه دیجیتالی تلویزیونی و رادیویی اف ام شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، معاونت فنی صداوسیمای مرکز فارس با نصب فرستنده‌ های جدید موسوم به سامانه دیجیتال DVB-T2 ( دی– وی – بی– تی 2) امکان پخش 29 شبکه دیجیتال با کیفیت بالای تلویزیونی و اف ام را برای این منطقه فراهم آورد.

با توجه به اهمیت سیگنال رسانی به مناطق مختلف استان فارس و با راه اندازی آزمایشی فرستنده جدید دیجیتال در قوام آباد بخش مرکزی شهرستان پاسارگاد استان فارس، بیش از 5000 نفر از مردم این خطه از استان فارس از 17 شبکه تلویزیونی شامل شبکه‌ های یک، دو، سه، چهار، پنج، خبر، آموزش، قرآن، سلامت، نسیم، مستند، اچ دی، نمایش، افق، آی فیلم، ورزش، پویا، فارس و 12 شبکه اف ام رادیویی شامل شبکه‌ های رادیویی  فارس، جوان، ایران، پیام، ورزش، سلامت، اقتصاد، معارف، قرآن،آوا و تلاوت بهره مند شدند.

فرستنده‌ های نسل جدید دیجیتال در بخش مرکزی پاسارگاد با پشتیبانی معاونت توسعه و فناوری رسانه سازمان صداوسیما و همکاری فرمانداری این شهرستان با اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال از منابع ملی و استانی، راه اندازی شده است.

تصاویر

امتیاز شما