امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

پرونده فساد شرکت هواپیمایی کانادا در پرس تی وی گشاده شد

مشاهده ۳۸۲
۱۳۹۹/۰۶/۱۹- ۱۳:۵۴

برنامه «شکاف اقتصادی» (Economic Divide) شبکه پرس تی وی، امشب با هدف پیگیری موضوع فساد در شرکت هواپیمایی کانادا و تلاش دولت و رسانه‌ های این کشور برای سرپوش گذاشتن بر آن، روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در پی اقامه دعوی سو اسپرول از کارکنان شرکت هواپیمایی کانادا از این شرکت، شبکه پرس تی وی مصاحبه ای با وی انجام داد که این مصاحبه تهدیدی برای وی محسوب شد، از این روند رسیدگی به شکایت او طولانی تر شد.
این برنامه به تهیه کنندگی کاوه تقوایی با اشاره به رشوه دادن مدیرعامل ایر کانادا به نخست وزیر این کشور برای سرپوش گذاشتن بر این رسوایی، به بررسی سکوت رسانه‌ های کانادایی نیز می‌پردازد و گزارش های تبعیض و آزار و اذیت کارکنان این شرکت را که تعداد 462 مورد از آن‌ها از سال 96 تاکنون در کمیسیون حقوق بشر کانادا به ثبت رسیده است، را به نقد می‌گذارد.
همچنین این برنامه با اشاره به جنگ تجاری آمریکا با کانادا به دلیل اقدامات ترامپ، مهاجرت به کانادا و تاثیر آن بر اقتصاد این کشور و همچنین برخی مشکلات مهاجران درخصوص تبعیض و نابرابری‌ های شغلی را نیز بررسی می‌کند.
برنامه «شکاف اقتصادی» امشب چهارشنبه 19 شهریور، به بحث و بررسی پرونده شرکت اسی ان سی- لاوالین مستقر در کبک کانادا و ارتباط آن با جاستین ترودو هم می‌پردازد.
«شکاف اقتصادی» به تهیه کنندگی و اجرای کاوه تقوایی، ساعت یک بامداد جمعه هر هفته از شبکه پرس تی وی پخش می‌ شود و تکرار آن شنبه ساعت 00:05 بامداد، یکشنبه ساعت 8 و 19 و دوشنبه ساعت 11 به وقت تهران روی آنتن می رود.

امتیاز شما