امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

بزرگداشت دفاع مقدس در رادیو سنندج

مشاهده ۵۱۸
۱۳۹۹/۰۶/۲۲- ۰۹:۲۰

صدای مرکز کردستان برنامه‌های متنوعی را در ساختارهای ترکیبی، نمایشی ،گزارشی، مستند و سخنرانی، برای گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صدای مرکز کردستان در هفته دفاع مقدس، با مستند«هشت پلاک»، شهدای شاخص استان کردستان را معرفی می‌کند. نمایش رادیویی« چهل سردار» در 20 قسمت به مدت 30 دقیقه، چهلمین سالگرد دفاع مقدس را گرامی می دارد. برنامه«نشان سرخ» نیز از 31 شهریور، وصیت نامه شهدای دوران جنگ تحمیلی را بازخوانی می‌کند. معرفی روستاهای دارای جاذبه‌ها و یادمان‌ های شهدا از دیگر آیتم های این برنامه رادیویی است. همچنین رادیو سنندج در این هفته، از فرماندهان نظامی و انتظامی استان کردستان در برنامه عصرگاهی«میدانی ئازایه تی» دعوت کرده که حضور یابند.

برنامه رادیویی«ژوانگه ی لاوان» فرماندهان جوان دوران دفاع مقدس را برای کردستانی‌ها معرفی می‌کند و برنامه «هه تا یک» نیز، اتفاق ها و خاطرات شنیدنی جبهه‌ ها را در قالب طنز روایت می‌کند. در برنامه صبحگاهی «روژباش» به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، با فرماندهان سپاه و ارتش ارتباط تلفنی برقرار می‌شود تا از عملکردشان سخن بگویند.

گفتنی است دعوت از خانواده‌ های رزمندگان و ایثارگران دوران جهاد و شهادت در برنامه«ئاسوی ژیان» و نقل داستان‌های حماسی جبهه و جنگ در برنامه شبانگاهی«شَو چِرا» از دیگر تمهیدات صدای مرکز کردستان در هفته دفاع مقدس است.

 

امتیاز شما