امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

بررسی جایگاه حضرت مریم (ع) از نگاه اسلام در «فراتر از تصویر»

مشاهده ۳۷۲
۱۳۹۹/۰۶/۲۲- ۱۳:۲۰

این قسمت از برنامه «فراتر از تصویر» (Más allá de la imagen) که از شبکه هیسپان تی وی روی آنتن می رود، به بررسی دیدگاه اسلام درخصوص حضرت مریم (س) می‌ پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، « فراتر از تصویر» که یک برنامه هفتگی است، این هفته به موضوع مریم مقدس و همچنین مجموعه تلویزیونی سانتا ماریا خواهد پرداخت.
سانتا ماریا داستان مادر عیسی را بر اساس آموزه‌ های قرآنی تعریف می‌ کند. باوجود این واقعیت که بسیاری از خصوصیات دین اسلام در اکثر نقاط جهان ناشناخته است ولی قرآن جدا از اعطای رهنمودهای اسلام، به بیان داستان‌ ها و واقعیت هایی درباره بقیه ادیان می‌ پردازد و به لطف همین کتاب مقدس مسلمانان از بقیه ادیان توحیدی، پیامبران و خصوصیات آن‌ها به خوبی آگاه هستند.
در این قسمت از برنامه، به شخصیت حضرت مریم (س) برجسته ترین شخصیت مذهبی که دین اسلام را با مسیحیت پیوند می دهد، می‌ پردازد.
برنامه گفت و گو محور «فراتر از تصویر» محصول شبکه هیسپان تی وی است که با اجرای مهدیه اسماعیل پور، سه شنبه ساعت 4 صبح به وقت تهران به مدت 25 دقیقه پخش و تکرار آن همان روز ساعات 7 ،11 و 20 و روز چهارشنبه ساعت 13 برای مخاطبان اسپانیایی‌ زبان شبکه هیسپان تی وی روی آنتن می رود.

امتیاز شما