امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

تاثیرات سوء تحریم های اقتصادی آمریکا بر مردم جهان به روایت هیسپان تی وی

مشاهده ۵۷۳
۱۳۹۹/۰۶/۲۳- ۱۲:۵۸

برنامه این هفته «شکاف اقتصادی» ( (Brecha Económica) شبکه هیسپان تی وی به موضوع تاثیرات سوء تحریم های اقتصادی آمریکا بر مردم جهان می‌ پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این برنامه با مروری بر گزارش سازمان ملل درخصوص تاثیرات زیان بار تحریم های آمریکا بر مردم کشورهای مختلف، پیامدهای این تحریم ها بر کشورهای تحت تحریم نیز بررسی می‌شود.
برنامه این هفته «شکاف اقتصادی» ضمن اشاره به درخواست گروه‌ ها و متخصصان حقوق بشری سازمان ملل مبنی بر لزوم لغو تحریم ها در شرایط کنونی ابتلا به ویروس کرونا در جهان و به منظور مقابله بهتر با همه گیری ویروس کرونا، نگرانی‌ های فعالان حقوق بشر درخصوص مشکلات مردم کشورهای تحت تحریم در دسترسی به اقلام و کالاهای ضروری مانند آب، مواد شوینده، برق، سوخت و غذا را هم واکاوی می‌کند.
تاثیرات منفی تحریم ها بر زندگی مردم کوبا، سودان، سوریه، ونزوئلا و یمن و پیامدهای تحریم در کاهش قدرت و توان کشورهای تحت تحریم برای مقابله با ویروس کرونا از جمله محورهای بحث در این برنامه به شمار می رود.
برنامه «شکاف اقتصادی» با بررسی موارد فوق، با اجرای مهدیه اسماعیل پور، کاری از واحد برنامه‌های شبکه پرس تی وی است که برای مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی وی به صورت زبان گردانی، روزهای دوشنبه ساعت 5:30 به وقت تهران پخش می‌ شود و تکرار آن همان روز ساعات 10:30 ،14 ، 19:30 و روز سه شنبه ساعت 3:30، 13 و 17:30 روی آنتن هیسپان تی وی می‌ رود.

امتیاز شما