امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

بزرگداشت روز شعر وادب در سریال «آن سیزده از عالم به در»

مشاهده ۷۴۶
۱۳۹۹/۰۶/۲۳- ۱۴:۲۷

سریال جدید رادیویی«آن سیزده از عالم به در» با نزدیک شدن به روز شعر و ادب فارسی و درگذشت استاد شهریار، از دو شبکه رادیویی نمایش و ایران پخش می‌ شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سریال رادیویی«آن سیزده از عالم به در» به سفارش رادیو ایران، در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

ژاله محمدعلی، تهیه کننده سریال رادیویی «آن سیزده از عالم به در» گفت: داستان این سریال درباره روزهای پایانی زندگی استاد شهریار است که در حین روایت داستان، به گذشته یعنی دوران کودکی، جوانی و عشق از دست رفته اش باز می‌ گردد. وی افزود: محور اصلی این داستان، عشق از دست رفته شهریار است و همین طور، وقایعی که او در دوران زندگی اش با آن مواجه بوده است. وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که داستان این نمایش درباره یک شاعر آذری زبان است، تمرکز و فضا سازی را بر موسیقی آذری گذاشتم تا تاثیرگذاری آن دوچندان شود.

مجموعه سه قسمتی«آن سیزده از عالم به در» به کارگردانی ایوب آقاخانی، نویسندگی علی مست علی، افکتوری محمدرضا قبادی فر، صدابرداری رامین آریاشکوه و با هنرنمایی حمید منوچهری، مهرخ افضلی، حمید یزدانی ابیانه، سینا نیکوکار، ماندانا اصلانی، ایوب آقاخانی، نوشین حسن زاده و شیرین سپه راد، از 25 شهریور ساعت 23:45 از رادیو نمایش پخش می‌ شود و ساعت 22:30 به روی آنتن رادیو ایران می رود.

 

امتیاز شما