امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

بررسی تبعات عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی در شبکه سحر

مشاهده ۵۶۵
۱۳۹۹/۰۶/۲۵- ۱۳:۳۳

اقدام اخیر بحرین در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و تناقض در اتخاذ سیاست خارجی این کشور در برنامه امشب «طنین» ارزیابی می‌ شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، اهداف کشور بحرین و امارات متحده عربی در عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی و تبعات و پیامدهای منفی آن برای منطقه در این برنامه از«طنین» با حضور کارشناسان سیاسی تبیین خواهد شد.
چگونگی کسب امتیاز نتانیاهو از این معاملات در شرایط اتهام به فساد مالی و مشکلات دیگر، اهداف انتخاباتی دونالد ترامپ از راه اندازی این کارناوال و نقش کوشنر داماد وی در این خصوص از موضوعاتی است که به آن پرداخته می‌شود.
واکنش جمهوری اسلامی ایران به این موضوع و رویکرد تهران در زمینه پرونده فلسطین، پیش بینی‌ ها از پیوستن عربستان سعودی به دامنه عادی سازی‌ ها، تاثیرات این اقدامات بر امنیت خلیج فارس و پیش بینی‌ ها از روند آتی از مباحث مهم دیگری است که باحضور کارشناسان تشریح خواهد شد.
برنامه«طنین» به تهیه کنندگی رستم نادری، دستیار تهیه ؛علی اکبر اسماعیل زاده و اجرای عبدالله عابدی امشب 25 شهریور ساعت 21:30 به مدت 45 دقیقه به طور زنده روی آنتن کامال کردی شبکه سحر می رود.

امتیاز شما