امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

برنامه‌ های ویژه صداوسیمای اصفهان در چهلمین سالگرد دفاع مقدس

مشاهده ۱۰۶۳
۱۳۹۹/۰۶/۲۵- ۱۴:۱۲

صداوسیمای مرکز اصفهان در ایام دفاع مقدس، با تولید برنامه هایی ویژه، خاطرات روزهای شور و حماسه غیورمردان ایرانی را تداعی می‌ کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای مرکز اصفهان ویژه برنامه‌ های «هشت بهشت» را به مدت 420 دقیقه و «گفت و گوی هفته» را به مدت 765 دقیقه برای هفته دفاع مقدس تدارک دیده است. 
«اینجا اصفهان»، «ضربه آزاد»، «به وقت خانه»، «شجره طیبه»، «همین حوالی-روستا»، «پرانتز» و «اصفهان امروز» نیز از برنامه‌ های تلویزیونی این رسانه استانی هستند که به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با مخاطبان همراه می‌شوند.
تامین برنامه شبکه اصفهان هم با پخش مستندها و فیلم‌ های سینمایی دفاع مقدس، میان برنامه قاب ماندگار، سریال های خاطره انگیز و برنامه «جادوی تصویر»  یاد و خاطرات دوران جنگ تحمیلی را گرامی می دارد.
شبکه استانی صدا هم علاوه بر پخش نمایش ها و مستندهای تولیدی متناسب با دفاع مقدس، ویژه برنامه زنده «پلاک» را با محور فرهنگ ایثار و شهادت و ادبیات دفاع مقدس و با حضور سرداران، رزمندگان و هنرمندان دفاع مقدس و خاطره‌ گویی آنان تولید و پخش می‌ کند.
همچنین این معاونت ضمن پخش برنامه‌ های تامینی و سخنرانی‌ هایی در این خصوص، در برنامه‌ های همیشگی خود با عناوین «شب های روشن» «با این ستاره‌ها» و «نقد و نظر»  نیز به مباحث دفاع مقدس می‌پردازد.
خبرگزاری مرکز اصفهان نیز با ارائه گزارش های تصویری و خبری در شبکه استانی و فضای مجازی، یاد دلاور مردان دفاع مقدس را گرامی می دارد.
همچنین معاونت فضای مجازی مرکز اصفهان در این خصوص برنامه‌های متنوع و مختلفی را از جمله تولید یک اثر فاخر ویدئویی، تهیه کلیپی از آهنگ دفاع مقدس و اجرای آن در یکی از مناطق پر تردد شهر اصفهان (مثل چهارباغ) را با همکاری گروه سرود باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان در دستور کار خود قرار داده است. برگزاری جشنواره هنری چهلمین سالگرد دفاع مقدس با رویکرد دریافت آثار در قالب های مختلف از جمله: آثار دیداری و شنیداری، آثار مکتوب، آثار فضای مجازی، خاطرات دفاع مقدس، راه اندازی صفحه اختصاصی دفاع مقدس در وب سایت مرکز به همراه بارگذاری اخبار، موسیقی‌های مرتبط و معرفی برنامه‌های صدا و سیما در هفته دفاع مقدس، استفاده از ظرفیت آرشیو مرکز و بازتولید آثار و تولید پوستر و عکس نوشت نیز از دیگر تدارکات این معاونت به شمار می آیند.

تصاویر

امتیاز شما