امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

همراه با سروقامتان جهاد و شهادت در «سرو نامه» رادیو سمنان

مشاهده ۱۱۴۳
۱۳۹۹/۰۶/۲۶- ۱۲:۱۴

صدای مرکز سمنان برنامه «سرو نامه» را به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهداء و قدردانی از جانفشانی ها و رشادت های یادگاران هشت سال دفاع مقدس، در هفته دفاع مقدس پخش می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، معرفی حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس و رشادت های آنان و معرفی جوانان حماسه ساز امروز، از اهداف برنامه «سرو نامه» است. روزشمار جنگ تحمیلی و مرور رویدادهای مهم هشت سال دفاع مقدس، گفت و گو با خانواده‌ های شهداء، جانبازان، آزادگان و مسئولان نظامی‌، بررسی خصوصیات جوانان دیروز در دفاع مقدس و جوانان امروز و شهدای مدافع حرم با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و بیان نمونه‌ های موفق جوانان امروز در بحث اقتصادی و کارآفرینی، آیتم های این برنامه را تشکیل می دهند.

انعکاس فداکاری‌ های مدافعان سلامت در ایام کرونا و انعکاس فعالیت های بسیجیان در دفاع از سلامت مردم، داستان‌ها و خاطرات رزمندگان اسلام و عکاس های دفاع مقدس، معرفی کتاب های پر تیراژ دفاع مقدس، آشنایی با هنرمندان دفاع مقدس، بررسی نقش جوانان و سایر نهادها در مقابله با تهدیدهای دشمن در قالب جنگ نرم و ... از دیگر بخش های برنامه «سرو نامه» است.

 برنامه «سرو نامه» به تهیه کنندگی سودابه ذوالفقارخانی و گویندگی محمد رضا خطیبی، از 29 شهریور به مدت 7 روز از ساعت 18 تا 19:15 به صورت زنده از صدای مرکز سمنان پخش می‌شود.

 

امتیاز شما