امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

استشمام عطر «کربلای جبهه‌ ها» در رادیو زیارت

مشاهده ۱۰۱۶
۱۳۹۹/۰۶/۲۶- ۱۴:۴۲

ویژه برنامه «کربلای جبهه‌ ها» با هدف بازآوری خاطرات و همچنین زنده نگاه داشتن یاد و نام دفاع مقدس در سبک زندگی امروزی، از رادیو زیارت پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «کربلای جبهه‌ ها» عنوان برنامه ای است که با شعار «همه رزمنده ایم» به مناسبت هفته دفاع مقدس از رادیو زیارت روی آنتن می رود. آشنایی هر چه بیشتر جامعه با سیره و راه و روش زندگی شهدا، پاسداشت یاد و خاطره شهدا در هفته دفاع مقدس و تشریح معنویت و اهل بیت در  دفاع مقدس از اهداف این برنامه به شمار می آیند.

چرا در جنگ از نمادهای دینی استفاده می‌شد؟، چرا عملیات ها با اسم ائمه اطهار علیهم السلام بود؟، آموزه‌ های دفاع مقدس و ارتباط آن با آموزه‌ های اهل بیت علیهم اسلام چیست؟،  چرا این جنگ تحمیلی را دفاع مقدس می نامیم؟، دین و تاثیر آن در دفاع مقدس، ارتباط شهدا و دفاع مقدس با حماسه کربلا، بررسی وصیت نامه‌های شهدا در پیروی از راه ولایت و امامان و ... از جمله سوالاتی است که در برنامه مطرح و به آن پاسخ داده می‌شود.
معرفی کتاب، خاطره پر مخاطره (خاطرات رزمندگان دفاع مقدس)، ارتباط با مداحان و ذاکران اهل بیت به عنوان شورآفرینان و اقشار موثر در دفاع مقدس، موسیقی‌ های حماسی در دفاع مقدس، بخش کارشناسی و ... از آیتم های برنامه «کربلای جبهه‌ ها» است.

این برنامه 40 دقیقه ای در هفته دفاع مقدس، هر روز، ساعت  13:15 از رادیوزیارت پخش می‌ شود.

 

امتیاز شما