امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

آغاز تصویربرداری سریال«سنه خاطیر» در صداوسیمای آذربایجان غربی

مشاهده ۱۷۹۳
۱۳۹۹/۰۶/۲۷- ۱۱:۲۹

تصویربرداری سریال طنز 13 قسمتی«سنه خاطیر»(به خاطر تو)برای نوروز 1400، با حضور مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی، در ساحل دریاچه ارومیه آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجرد، مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی در مراسم آغاز تصویربرداری سریال«سنه خاطیر» گفت: پیش تولید این سریال از ماهها پیش آغاز و در روزهای اخیر تصویربرداری آن آغاز شده است. در سریال«سنه خاطیر» تلاش بر این است که فرهنگ و سنت مردم استان و همچنین زیبایی‌های طبیعی استان از جمله دریاچه ارومیه، که احیای آن انرژی و روحیه مضاعفی به هنرمندان و مردم استان بخشیده ، به تصویر کشیده شود.

بابک لطفی، کارگردان این سریال در این مراسم گفت: سریال «سنه خاطیر» در ژانر کمدی و با هنرنمایی بازیگران بومی استان تهیه می‌ شود و امیدواریم طی دو ماه آینده تصویربرداری آن را به پایان برسانیم.

حسن فرخی، تهیه کننده سریال«سنه خاطیر» نیز، سبک زندگی ایرانی-اسلامی، ازدواج آسان، جایگاه ریش سفیدان در خانواده و حقوق شهروندی را از جمله موضوعاتی برشمرد که این سریال به آن می‌پردازد.

گفتنی است در سریال«سنه خاطیر» پرویز ظرافت، اکبر سبیلان، جعفر وهاب پور، بابک لطفی، مهین کاظمی ، ترکان حبیب پور، هرمینه بارسنجی و تعداد دیگری از هنرمندان استان آذربایجان غربی نقش آفرینی می‌کنند.

امتیاز شما