امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

رادیو گیلان هفته دفاع مقدس را گرامی می دارد

مشاهده ۴۴۱
۱۳۹۹/۰۶/۲۹- ۱۳:۰۴

برنامه های«یه آسمون چفیه» و «میدان خاطره‌ها» از برنامه های رادیو گیلان به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه«یه آسمون چفیه»به ترویج روحیه ایثار و شهادت، به ویژه در نسل آینده و حفظ ارزش های هشت سال دفاع مقدس می‌ پردازد. بیان خاطرات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، نمایش های کوتاه از متن وصایای شهدای استان، مصاحبه و گزارش، کارشناس مهمان و موسیقی، بخش های برنامه را تشکیل می دهد. برنامه«یه آسمون چفیه» به تهیه کنندگی فرهاد بیانی فر، گویندگی جواد شعبانی، صدابرداری معصومه همتی، نویسندگی علی شمسایی و گزارشگری داریوش محمدی، از 31 شهریور به مدت یک هفته ساعت 12:40 از صدای گیلان به روی آنتن می رود. 

همچنین رادیو گیلان برنامه«میدان خاطره‌ها» را با رویکرد ترویج فرهنگ مقاومت، پایداری و شهادت، از میدان شهدای ذهاب شهر رشت تهیه می‌ کند. گزارش، نمایش، موسیقی، دعوت از هنرمندان، رزمندگان، خانواده‌ های شهدا، جانبازان و آزادگان از آیتم های برنامه است که در هفته دفاع مقدس از ساعت 20:30 به مدت 90 دقیقه شنیده می‌شود.

برنامه«میدان خاطره‌ها» به تهیه کنندگی فرهاد بیانی و حسین صدیقی، گویندگی شهربانو ربیعی، افرا فرقانی، امیر حسینی و احمد قدسی، نویسندگی مریم واحد و محمدنبی نوروزی و گزارشگری مریم شیرزاد و میلاد غیور، روی آنتن رادیو گیلان می رود.

تصاویر

امتیاز شما