امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

گرامیداشت هفته دفاع مقدس در صداوسیمای مرکز فارس

مشاهده ۳۱۷
۱۳۹۹/۰۶/۳۰- ۱۳:۱۲

صدا‌وسیمای مرکز فارس به مناسبت چهلمین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، برنامه‌ های متنوعی را تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه زنده«حکایت فتح» با حضور سرداران و رزمندگان سرافراز سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس، از 28 شهریور تا 11 مهر ساعت 21:10 از سیمای فارس پخش می‌شود. در این برنامه با اجرای احمد مومنی، یادگاران دفاع مقدس به بیان خاطراتشان از سال های جنگ می‌ پردازند. معرفی چهره‌های برتر و هنرمندان و نخبگان عرصه جبهه و جنگ، سرودهای حماسی و پخش تصاویری از زرمندگان استان فارس در دوران دفاع مقدس از دیگر بخش های این برنامه است.

همچنین در هفته دفاع مقدس از مستند «عبداله» که روایت زندگی سردار شهید عبداله اسکندری است، رونمایی می‌شود. برنامه‌ های زنده«فارسی شو»، «صبح پارسی»، «کاشانه مهر» ، «نگاه روز » و برنامه‌های تولیدی «در شهر» و «در استان» نیز در این هفته، بخش هایی از برنامه‌ های خود را به دفاع مقدس اختصاص می دهند.

در معاونت صدای مرکز فارس، تولید و پخش بیش از دو هزار دقیقه برنامه برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیش بینی شده است. پخش برنامه‌های«مشق عشق» و «مدرسه عشق»، مشارکت در تولید ویژه برنامه سراسری «پلاک ۸» ، پخش ویژه برنامه «خاکریز خاطره» و اختصاص بخش عمده ای از برنامه‌ های تولیدی به دفاع مقدس از تمهیدات رادیو فارس است.

در معاونت خبر مرکز هم، خبرنگاران مرکز استان به همراه ۵۵ خبرنگار آزاد در سراسر استان پهناور فارس، برنامه‌ های مختلف هفته دفاع مقدس را پوشش می دهند. این معاونت تولید و پخش برنامه‌ های خود را با موضوع دفاع مقدس، از سوم خرداد ماه، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر آغاز کرد و هر هفته در بخش های خبری به معرفی یکی از شهدای بزرگوار استان پرداخته است که این روند تا دهه فجر انقلاب اسلامی ادامه دارد. همچنین در بسیاری از نقاط استان با تلاش مردم و بسیج ، بسیاری از عملیات ها با هدف روایت زنده جنگ برای مردم، شبیه سازی شده است که به صورت گزارش خبری در بخش های مختلف خبری پخش می‌شود.

 

تصاویر

امتیاز شما