امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

شبکه شما چهل سالگی دفاع مقدس را گرامی می دارد

مشاهده ۵۴۸
۱۳۹۹/۰۶/۳۰- ۱۳:۵۸

شبکه تلویزیونی شما به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس، برنامه‌ های متنوعی را با همکاری سیمای مراکز روی آنتن می‌ برد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه شما به نمایندگی از سیمای 33 مرکز استان، در هفته گرامیداشت دفاع مقدس برنامه‌ های گوناگونی را پخش می‌کند.
«حماسه ماندگار» عنوان برنامه زنده تلویزیونی است که از سی و یکم شهریور به مدت یک هفته، هر روز ساعت 8 از اسکله اروندرود، به همت سیمای مرکز آبادان روی آنتن می‌رود. صداوسیمای بوشهر هم برنامه‌ ای تولیدی را با عنوان «ترانه پایداری» برای پخش از شبکه شما آماده کرده است، زمان پخش این برنامه طی هفته دفاع مقدس هر روز ساعت 13:15 در نظر گرفته شده است.
از دیگر برنامه‌های این هفته می‌ توان به برنامه«چهل سال اقتدار» اشاره کرد که هر شب ساعت 20 به صورت زنده، از سیمای چهارمحال و بختیاری تقدیم بینندگان می‌شود. همچنین صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد هم برنامه زنده تلویزیونی «شب‌های شیدایی» را ساعت 21 از شبکه شما روی آنتن می‌ برد. ضمن اینکه از شنبه این هفته، ویژه برنامه تلویزیونی «تا پای جان» از مرکز خوزستان، هم هر شب به صورت زنده از شبکه شما به سمع و نظر مخاطبان می رسد.
«ترانه باران» عنوان یکی از برنامه‌های قدیمی و نام آشنای شبکه شماست که در هفته دفاع مقدس ساعت 19، به موسیقی دوران جنگ و نواهای ماندگار جبهه‌ها اختصاص دارد. علاوه بر این برنامه‌ های صبحگاهی، خانواده و اذانگاهی شبکه شما، هم در این ایام به موضوع دفاع مقدس می‌پردازند.
همچنین مستندهای تولیدی «همیشه با من» از مرکز اردبیل، «باید دوباره دید» تولید مرکز بسیج،«الفارد» مرکز فارس، «همیشه در اوج» مرکز کرمانشاه، «دریا بی کران است» مرکز بسیج، «آخرین روزهای زمستان» و «بی قرار» مرکز خراسان جنوبی، «نخل‌های ایستاده» و «یادمان» مرکز آبادان، «سیزده پنجاه و نه» مرکز خراسان رضوی و «همت اباالفضلی» و «رسم عاشقی» مرکز یزد در این هفته از شبکه شما دیده می‌شوند.
مجموعه‌ ای از آنونس‌ ها، کلیپ، وله، موشن‌گرافیک و میان برنامه‌های مناسبتی تولیدی مراکز متناسب با هفته دفاع مقدس، نیز از تمهیدات پخش شبکه شما برای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس است.

همچنین جشنواره فیلم‌ های سینمایی و تلویزیونی با محور دفاع مقدس، هم در شبکه شما در نظر گرفته شده که هر روز ساعت 14 پخش می‌شود.

امتیاز شما