امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

بزرگداشت چهلمین حماسه ماندگار در مرکز زنجان

مشاهده ۴۳۲
۱۳۹۹/۰۶/۳۰- ۱۴:۵۲

ویژه برنامه های شبکه استانی زنجان برای هفته دفاع مقدس اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای زنجان در ویژه برنامه زنده «دریادلان» با دکور ویژه ای که امسال تدارک دیده است از ساعت 20:45 با حضور میهمانان از اقشار مختلف از جمله فرماندهان نظامی و انتظامی استان فرماندهان و رزمندگان دلاور زنجانی در هشت سال دفاع مقدس، سنگسازان بی سنگر و .... خاطرات روزهای مقاومت در دوران دفاع مقدس را بازخوانی می‌ کند.
مجموعه مستند «نشانه‌ ها» با موضوع مادران شهدا، برنامه «طلیعه عشق» باهدف معرفی شهدا از هر قشر در کنار اختصاص کامل برنامه‌ های معمول این رسانه استانی همچون «زنجانا سلام»، «خانواده»، «اتل متل» (ویژه کودک) به این ایام روی آنتن می روند.
تلاش نیروهای مسلح در مقابله با بیماری کووید 19 و سایر برنامه‌های روتین و تأمین برنامه‌‌ های مختلف از جمله فیلم های سینمایی حوزه دفاع مقدس از دیگر اقدامات شبکه استانی اشراق در هفته دفاع مقدس است.
رادیو استانی زنجان هم طبق برنامه ریزی صورت گرفته در ویژه برنامه‌ های «مقاومت حماسه سی» هر روز از ساعت 16:45 و برنامه «هشت» از ساعت 18:50 به بازخوانی رویدادهای پر فراز و نشیب روزهای حماسه و ایثار می‌ پردازد.
در یادمان حماسه دفاع غیورانه، 58 سردار در استان زنجان نام خود را ثبت کردند که در فاز نخست و در نمایشی رادیویی، از 30 سردار و فرماندهان نام آور، یاد می‌شود و به زودی در فاز دوم مابقی سرداران نیز به این مجموعه اضافه خواهند شد.
مسابقه تلفنی «پلاک»، «گلگشت موسیقی» (ویژه نواها و سرودهای دوران دفاع مقدس)، «یاشاییش»، «گلبرگ»، «شریعت یولی» و سایر برنامه‌های روتین و تامینی رایدو زنجان هم به هفته دفاع مقدس اختصاص دارد.
رادیو نمای مرکز نیز با انتشار 150 اسلاید به تعداد بیش از 900 بار انتشار از تصاویر مناسبتی هفته دفاع مقدس، صفحه رادیو نما را به تصاویر ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس مزین می‌کند.
معاونت اطلاعات و اخبار زنجان هم با پیش بینی، تولید و پخش بیش از 210 عنوان گزارش، خبر مکتوب، تفسیر رادیو تلویزیونی و گفت و گوی ویژه به مدت بیش از 510 دقیقه در هفته دفاع مقدس همراه مخاطبان بخش های خبری خواهد بود.
همچنین معاونت فضای مجازی مرکز هم همگام با تولید و انتشار 66 عنوان آیتم در قالب پوستر، متن و عکس، اینفوگرافی و پادکست، متن و عکس، همچنین راه اندازی صفحه ویژه دفاع مقدس در سایت مرکز به این مناسبت ویژه می‌پردازد.

امتیاز شما