امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

اعتیاد کودکان و نوجوانان ماجرایی تلخ تر از «شکلات تلخ»

مشاهده ۷۵۳
۱۳۹۹/۰۶/۳۱- ۱۲:۴۶

برنامه «شکلات تلخ» شبکه پنج سیما، سه شنبه (اول مهرماه)، به موضوع اعتیاد در کودکان و نوجوانان و آثار و تبعات این معضل اجتماعی در خانواده و جامعه می‌ پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه تلویزیونی «شکلات تلخ» که با محور کودکان کار و خیابان تهیه و تولید می‌ شود، این هفته به تبیین و بررسی آسیب شناسی اعتیاد در کودکان و نوجوانان و عواملی که باعث این معضل اجتماعی می‌ شود، می‌پردازد.
مجتبی احمدی، تهیه‌ کننده و کارگردان برنامه «شکلات تلخ» گفت: دوربین این برنامه، بعد از رصد گروه تحقیق به کوچه و خیابان‌ هایی رسید که ماجرای مواد مخدر نه تنها آسیبی برای خود افراد و خانواده اشان بوده، بلکه نگرانی اقشار مختلف جامعه را نیز موجب شده است.
تحقیقات اجتماعی نشان می دهد، جایگاه خانواده در انواع آسیب ها از کودک کار گرفته تا گرفتار شدن در دام اعتیاد، برای گروه سنی مختلف و در اقشار متفاوت جامعه مسئله ای مهم است، از این رو این برنامه در ادامه به بررسی نقش اعضای خانواده، جامعه، اقوام، دوستان و اطرافیان و حس و حال روانی کودکان و نوجوانان درگیر به اعتیاد می‌پردازد.
برنامه «شکلات تلخ» با اجرای مهدی اسماعیل تبار روزهای شنبه و سه شنبه ساعت 13:30 و یکشنبه و چهارشنبه، 00:30 بامداد روی آنتن شبکه پنج سیما می‌ رود.

امتیاز شما