امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

نگاه پرس تی وی به عادی سازی روابط کشورهای عربی با اسرائیل

مشاهده ۴۱۶
۱۳۹۹/۰۶/۳۱- ۱۲:۵۴

موضع ایران در قبال عادی سازی روابط کشورهای عربی با اسرائیل در برنامه این هفته «ایران امروز» (Iran Today) شبکه پرس تی وی به بحث و تبادل نظر گذاشته می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این برنامه با اشاره به حمایت غربی‌ ها از عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با اسرائیل، دلایل مخالفت ایران با موضوع خیانت اعراب بررسی خواهد شد.
این برنامه با نگاهی به سابقه عادی سازی روابط با اسرائیل در ایران پیش از انقلاب، روند بیداری اسلامی مردم ایران و مخالفت انقلابیون با این رویکرد نظام شاهنشاهی پهلوی را به بحث و گفت و گو می‌گذارد و به واکاوی مسئله فلسطین و آرمان آزادسازی آن به عنوان اصلی ترین عامل وحدت ملت های مسلمان می‌ پردازد.
تاکید ایران بر تقویت مقاومت به عنوان راه حل نهایی مسئله فلسطین، عدم تلقی ایران از اسرائیل به عنوان یک موجودیت عادی و تاکید بر خلع سلاح اتمی و شیمیایی آن و تاکید ایران بر استفاده از همه پتانسیل ها برای دفاع از امنیت کشور در مقابل تهدیدها از جمله محورهای دیگر این برنامه خواهند بود.
برنامه«ایران امروز» به تهیه کنندگی ساتراپ شجاعی و اجرای لیلا فرامرزی ساعت یک بامداد چهارشنبه دوممهر از شبکه پرس تی وی پخش می‌ شود. تکرار این برنامه چهارشنبه در سه نوبت در ساعات 6، 13 و 18 و پنجشنبه در دو نوبت در ساعات 8 و 21 و جمعه ساعت 17 روی آنتن می رود.

امتیاز شما