رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با قدردانی از عملکرد رسانه ملی در ایام محرم گفت: سازمان صداوسیما توانست تصویری مناسب از ماه محرم در اذهان مردم ایجاد کند.
به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حجتالاسلام و المسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در نشست کمیته شورای زکات با بیان اینکه محرم آزمونی سخت برای تمام دستگاهها بود گفت: در این پروژه سنگین و پیچیده، خیلی از افراد منتظر بودند تا یک بهانهای پیدا کرده و مقصر شیوع بیماری را قشر مذهبی عنوان کنند.
وی با تأکید بر اینکه مراعات و فرهیختگی مردم در کنار کار مجاهدانه رسانه ملی این اتهام را از قشر مذهبی دور کرد گفت: باید از رسانه ملی هم به طور جداگانه تشکر کرد که توانست نقش یک تصویر مناسب از ماه محرم را در اذهان مردم ایجاد کند.
در ادامه این نشست حجتالاسلام سید رمضان موسوی مقدم قائممقام سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران نیز به اقدامات این سازمان درمورد ترویج فرهنگ زکات پرداخت و گفت: فرهنگسازی زکات در دستور کار شورای معارف و شورای اجتماعی صدا و سیما قرار گرفته است و شورای معارف برای این کار اهتمام دارد.
وی تصریح کرد: تاکنون ۳۳ برنامه مختص با موضوع زکات طراحی و مراحل ساخت آن در حال پیگیری است.
موسوی مقدم در پایان خاطر نشان کرد: یکی از اقدامات مؤثر و مفید صدا و سیما با سازمان تبلیغات اسلامی، تهیه تولیدات رسانهای از روحانیون مستقری که در روستاها حضور دارند واز نزدیک با درد مردم سروکار دارند خواهد بود