امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

«تدبیر توسعه» استان آذربایجان شرقی در شبکه سهند

مشاهده ۳۶۲
۱۳۹۹/۰۶/۳۱- ۱۳:۴۲

برنامه«تدبیر توسعه» با حضور مسئولان نهادها و دستگاه‌ های زیرمجموعه سند تدبیر توسعه استان آذربایجان شرقی تقدیم بینندگان شبکه سهند می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه«تدبیر توسعه» از مسئولان نهادها و دستگاه‌ های زیرمجموعه سند تدبیر توسعه استان دعوت می‌ شود تا برنامه‌های خود را تحت اصول و کلیات این سند در بخش های مختلف و زیربخش های زیرساخت‌های اطلاعات و ارتباطات، توسعه زیرساخت‌های کالبدی ، توسعه تجارت و خدمات بازرگانی ، مدیریت فضای کسب و کار، جذب و مدیریت منابع مالی، ایجاد اکوسیستم خلاقیت و نوآوری و مدیریت پایدار زیست محیطی و .. ارائه کنند.

همچنین در این برنامه با دعوت از کارشناسان و متخصصان مربوط به هر دستگاه، برنامه‌ های آن نهاد و کابردی یا عملیاتی بودن آنها زیر ذره بین قرار گرفته و نقاط ضعف و قوت آنها مشخص می‌ شود.

گفتنی است برنامه«تدبیر توسعه» در 15 قسمت 45 دقیقه ای تهیه شده و میهمانانی از استانداری آذربایجان شرقی، مخابرات استان، جهاد کشاورزی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان صنایع و معادن، شرکت شهرک های صنعتی و .. در برنامه حضور دارند.

این برنامه به تهیه کنندگی بیل افکن، کارگردانی دلکاری و اجراکارشناسی محمدزاده، جمعه‌ ها از ساعت 18 به سمع و نظر مخاطبان سیمای آذربایجان شرقی می رسد.

امتیاز شما