امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

بررسی ابعاد بین المللی سخنان مقام معظم رهبری در «انداز جهان»

مشاهده ۲۲۸
۱۳۹۹/۰۷/۰۱- ۱۴:۱۶

فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری با مراسم تکریم و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و بازتاب بین المللی آن در برنامه «انداز جهان» کانال اردوی شبکه سحر واکاوی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ابعاد بین المللی و بازتاب سخنان مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای در برنامه امشب «انداز جهان» با حضور کارشناسان سیاسی بررسی می‌شود.
نگاهی به 8 سال مقاومت، فداکاری و جانفشانی ملت ایران در جنگ تحمیلی و نابرابر بین ایران و تمامی ابرقدرت های جهانی حامی صدام، نقش صدام به عنوان ابزاری در دست قدرت های بزرگ به ویژه آمریکا در شروع جنگ، قدرت های نگران از ظهور یک هویت جدید اسلامی، ایرانی در منطقه و تحریک صدام در حمله به ایران، اسناد توافق های انجام شده بین آمریکا و صدام قبل از جنگ و کمک های نظامی، اطلاعاتی و مالی غرب و شرق به رژیم بعثی که از طریق امارات، کویت، عربستان و... از محورهای مهم سخنان رهبر کبیر انقلاب در مراسم تکریم و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس بوده است.
«انداز جهان» به تهیه کنندگی حسام الدین مهاجری و اجرای دکتر محمد مهدی شرافت یکم مهر ماه ساعت 20:30 به وقت تهران به طور زنده روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر می رود.

امتیاز شما