امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

برنامه«در ساحت حضور» با بیانات حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی

مشاهده ۹۶۱
۱۳۹۹/۰۷/۰۲- ۱۰:۳۵

برنامه«در ساحت حضور» جمعه چهارم مهر، با پخش بیانات خطبه گونه حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه«در ساحت حضور» سال های متمادی، انعکاس برگزاری مراسم نماز جمعه تهران را بر عهده داشته است. در حال حاضر در شرایطی که امکان برگزاری این مراسم امکان پذیر نیست، این برنامه به گفت و گو با امامان جماعت و شخصیت های مهم کشوری اختصاص یافته است تا در همان ساعت برگزاری مراسم نماز جمعه، خلاصه ای از خطبه اول و دوم تقدیم مخاطبان شود.

این برنامه جمعه چهارم مهر، از ساعت 11:30 تا 14:30 با پخش بیانات خطبه گونه حجت الاسلام و المسلمین صدیقی، امام جمعه موقت تهران پخش می‌شود. در ادامه با حجت الاسلام و المسلمین اسفندیار، معاون ارتباطات و رسانه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در خصوص تمهیدات اندیشیده شده برای اقامه نماز جمعه در سراسر کشور ارتباط برقرار می‌شود.

علاوه بر این، در برنامه«در ساحت حضور» احکام شرعی روز را حجت الاسلام سید غدیر هاشمی‌ به سمع مخاطبان می رساند. گزارش اقامه نماز جمعه در پاکدشت استان تهران، گزارش اقامه نماز در حسن آباد استان تهران از سوی مسئول ستاد، اسماعیلی و ... از دیگر بخش های برنامه است که از رادیو تهران شنیده می‌شود.

امتیاز شما