امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

بحران اقتصادی بلاروس سوژه امشب شبکه پرس تی وی

مشاهده ۴۶۳
۱۳۹۹/۰۷/۰۲- ۱۳:۳۹

احتمال بحران اقتصادی در بلاروس در برنامه این هفته «شکاف اقتصادی» (Economic Divide) شبکه پرس تی وی به بحث و بررسی گذاشته می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه با اشاره به گسترش اعتراضات سیاسی به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری و تقلب در بلاروس، به بررسی ابعاد مختلف اقتصاد این کشور و در هم تنیدگی آن با روسیه می‌ پردازد.
کاوه تقوایی مجری_کارشناس برنامه در ادامه با نگاهی به وضعیت فعلی اقتصاد بلاروس، تاثیر اعتراضات اخیر بر اقتصادی این کشور را به نقد و تبادل نظر می‌گذارد و کمبود دلار آمریکا و یورو در دستگاه‌های ATM در سراسر کشور بلاروس، دلایل افزایش 5 برابری تقاضا برای دلار در بلاروس و علل کاهش ارزش روبل بلاروس طی هفته‌های اخیر را با حضور کارشناسان بررسی می‌کند.
نگاهی به وضعیت نزولی تولید در صنایع مختلف در بلاروس در هفته‌ های اخیر و مروری بر تاثیر همه گیری ویروس کرونا بر اقتصاد این کشور از دیگر محورهای این برنامه است.
«شکاف اقتصادی» به تهیه کنندگی کاوه تقوایی ساعت 00:05 بامداد جمعه چهارم مهر از شبکه پرس تی وی پخش می‌ شود. تکرار این برنامه نیز شنبه ساعت 00:05 بامداد، یکشنبه ساعت 8 و 19 و دوشنبه ساعت 11 روی آنتن می رود.

امتیاز شما