امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

سلامی با سالار شهیدان از پشت میکروفن رادیو اربعین

مشاهده ۷۶۹
۱۳۹۹/۰۷/۰۵- ۰۸:۵۸

«به تو از دور سلام » مجله صبحگاهی رادیو اربعین است که با اجرای سید کاظم احمدزاده تقدیم شنوندگان می‌ شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مهدی ساعی تهیه کننده این برنامه درباره انتخاب این مجری گفت: با توجه به اینکه سید کاظم احمد زاده سالهای مدیدی اجرای برنامه «در کربلا» را بر عهده داشته به نظرم گزینه خوبی برای اجرای این برنامه است؛ چون می توانند این فضا را درک کنند و امسال که به علت شیوع بیماری گرونا، خیلی از مردم که علاقه داشتند برای اولین بار به کربلا بروند ولی از این سعادت بهره مند نشدند، می تواند با فضا سازی مناسبی که این مجری با گفتارش ایجاد می‌کند، دل ها را روانه کربلا کند.
ساعی ادامه داد: سعی می‌کنیم در این برنامه بیشتر به جنبه اجتماعی این موضوع بپردازیم، تحقیقی درباره هنرمندانی که در سال های گذشته در پیاده روی اربعین شرکت داشتند داشتیم که هر روز یکی از آن‌ ها میهمان برنامه خواهند بود.
به گفته او شنبه فریبا نادری بازیگر ، میهمان برنامه است و او از حس و حالش از زیارت برای شنوندگان رادیو اربعین صحبت می‌کند. رضا صادقی را هم به عنوان خواننده پاپ می‌ شناسند ولی رضا صادقی علاقه خاص و ویژه به آقا امام حسین (ع) دارد و نوحه و مرثیه‌ هایی هم داشته، گفت و گو با رضا صادقی از دیگر بخش های این برنامه است.
فرزند شهید صیاد شیرازی از دیگر میهمان‌ های این برنامه است که با حضور در استودیو، درباره پدرش صحبت می‌ کند. خانواده شهید مدافع حرم رضا کارگر برزی، شهروز حبیبی مداح آذری که سال های قبل زائر کربلا بودند، از دیگر میهمان‌ های این برنامه به شمار می آیند.
ارتباط با یکی از مراکز استان‌ها و ستاد اربعین از دیگر بخش های این برنامه است.
برنامه«به تو از دور سلام» با هماهنگی شادی شیخ زاده از ساعت ۷ صبح به مدت سه ساعت روی آنتن رادیو اربعین موج ۹۵/۵مگاهرتز شنیده می‌ شود.

امتیاز شما