امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

غربالگری دوران بارداری در «پایان ناباروری»

مشاهده ۴۳۶
۱۳۹۹/۰۷/۰۵- ۱۰:۴۰

در برنامه «پایان ناباروری» امروز شنبه 5 مهر با حضور متخصص زنان به سوالاتی درباره کنترل بارداری و غربالگری پاسخ داده می‌ شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این برنامه که امروز ساعت ۱۹ از شبکه چهار سیما پخش می‌ شود، نرگس ندیم زاده، جراح و متخصص زنان و زایمان و فوق‌ تخصص پریناتولوژی و عضو تیم تخصصی مرکز درمان ناباروری ابن‌ سینا، مهمان برنامه می‌شود و به پرسش‌ های مخاطبان پاسخ می دهد.
تست‌ های غربالگری مرحله اول و دوم بارداری به مجموعه‌ ای از بررسی‌ های سونوگرافی و آزمایشگاهی گفته می‌ شود که در مراحل مختلف انجام شده و هدفش این است که بخشی از سندرم‌ ها و نقایص جنینی (نه همه نقایص) غربال شود و تا مادران باردار متوجه شوند در گروه‌ های کم خطر قرار دارند و یا پر خطر.
در بخش دیگری از برنامه، دکتر سعید بیطرفان، فوق تخصص قلب کودکان و عضو تیم تخصصی مرکز درمان ناباروری ابن‌ سینا درباره اکوی قلب جنین در کلینیک سلامت مادر، جنین و نوزادِ مرکز درمان ناباروری ابن‌ سینا توضیح می‌ دهد.
«مادرانه» برنامه «پایان ناباروری» که بازخوانی دست نوشته‌ های واقعی زنانی است که در مسیر فرزندآوری مسیر دشواری را طی کرده اند، با اجرا و صدای الهه رضایی مجری خاطره انگیزدهه شصت یکی دیگر از بخش های برنامه است.
«پایان ناباروری»، به تهیه‌کنندگی مرجان بیات و اجرای مینا هاشمی محصول گروه دانش شبکه چهار سیماست که با مشارکت پژوهشگاه علوم و فناوری‌ های نوین زیستی ابن‌ سینا تولید و شنبه‌ ها ساعت 19 از شبکه چهار پخش می‌ شود.

امتیاز شما