امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

سریال های «مظنون» و «خانه پوشالی» در قاب تماشا

مشاهده ۱۰۲۲
۱۳۹۹/۰۷/۰۵- ۱۳:۲۱

از شنبه 5 مهر، پخش فصل سوم سریال «مظنون» و سریال «خانه پوشالی» از شبکه تماشا آغاز می‌ شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بعد از اتمام فصل دوم سریال «مظنون»، از شنبه ۵ مهرماه، فصل سوم این سریال از این شبکه پخش می‌ شود. همچنین پخش سریال «خانه پوشالی» از ساعت ۲۳ همین روز می‌ تواند فرصتی برای تماشای بازی درخشان کوین اسپیسی از شبکه تماشا باشد؛ بازیگری که در این نقش توانسته است برای جوایز متعددی نامزد شود و جایزه گلدن گلوب را از آن خود کند.
داستان مجموعه تلویزیونی «مظنون» درباره ریس، فینچ و شاو درصدد نجات دریانوردی با نام جک سالازار با بازی «ری والانتین» است. کسی که به طور اتفاقی در حین فرار از دست باند قاچاق الماس گرفتار شد. شاو می خواهد عضوی از باند شود. تمایل شاو به راه حل های خطرناک فینچ را نگران می‌کند. در این میان کارتر پس از تنزل مقامی‌که برایش رخ داد، خود را با شرایط جدید زندگی یعنی ماموربه عنوان گشت شب وفق داده است. این موضوع آشکار می‌شود که او درحال انجام یک تحقیقات محرمانه در مورد HR است و توانسته است به هویت چند نفر از افراد رتبه بالای آن‌ها پی ببرد اما....
این سریال در واحد دوبلاژ سازمان صدا و سیما به مدیریت دوبلاژ سعید شیخ زاده دوبله شده است. فصل سوم سریال مظنون از شنبه ۵ مهرماه در ساعت ۲۲ از شبکه تماشا پخش شده و در ساعات ۴، ۱۰ و ۱۶ روز بعد بازپخش می‌ شود.

سریال «خانه پوشالی» نیز یک تریلر سیاسی است که بو ویلیمان آن را با اقتباس از یک مینی سریال انگلیسی به همین نام خلق کرده است و هر دو سریال نیز براساس رمانی از مایکل دابز ساخته شده اند. قسمت‌ های نخست فصل نخست این سریال به کارگردانی دیوید فینچر و با بازی محوری کوین اسپیسی و رابین رایت، برای نخستین بار در سال ۲۰۱۳ از سوی نت فلیکس عرضه شد و سیاست‌ های روز آمریکا را به شدت به چالش کشید. «خانه پوشالی» درباره یک سیاستمدار دموکرات به نام فرانک آندروود است که بعد از خیانت رئیس جمهور منتخب آمریکا به وی، تصمیم به انتقام از او می‌ گیرد. او در این راه از دایره اخلاقیات خارج می‌شود و با دیدی ماکیاولیستی در پی دست یافتن به اهدافش است. ناصر طهماسب، کتایون اعظمی، منوچهر والی زاده، مهرخ افضلی، رضا آفتابی، منوچهر زنده دل، ابوالحسن تهامی نژاد، حامد عزیزی، پویا فهیمی و …از گویندگان فصل نخست این سریال هستند.
این سریال از روز شنبه ۵ مهر ساعت ۲۳ از شبکه تماشا پخش می‌ شود و بازپخش آن در ساعات ۵، ۱۱، ۱۷ روز بعد خواهد بود.

امتیاز شما