امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

اولین جام فصل به کدام تیم می رسد؟

مشاهده ۳۵۱
۱۳۹۹/۰۷/۰۷- ۰۹:۰۹

گزارش رقابت بین تیم های آرسنال و لیورپول، دوشنبه ۷ مهر از رادیو ورزش روی موج FM ردیف ۹۲ مگاهرتز تقدیم علاقه مندان فوتبال می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در حالیکه دو هفته تا شروع فصل جدید رقابت های لیگ برتر انگلیس باقی مانده است، هیجان در حالی به فوتبال جزیره بر می‌ گردد که دو تیم آرسنال و لیورپول برای فتح اولین جام فصل برابر هم به میدان می روند. کمتر از یک ماه از قهرمانی آرسنال در فینال جام حذفی می‌گذرد و حالا آنها باید در ورزشگاه ومبلی شهر لندن در دیدار سوپرجام فوتبال انگلیس موسوم به جام خیریه(کامیونیتی شیلد) برابر هم به میدان بروند.  آرسنال قصد دارد برخی نشانه‌ های امیدوار کننده را زیر نظر مایکل آرتتا در بازی‌های خود نشان دهد. برتری برابر منچسترسیتی و لیورپول در پایان فصل قبل و شکست دادن چلسی در فینال جام حذفی، هواداران تیم لندنی را امیدوار کرده است.

لیورپول فینال فصل گذشته را به منچسترسیتی باخت. اما سپس با ۱۸ امتیاز اختلاف به عنوان قهرمانی در لیگ برتر رسید. حالا تیم یورگن کلوپ که برخلاف سیتی، بازیکن بزرگی نیز به خدمت نگرفته است و شاکله اصلی خود را حفظ کرده است، به دیدار توپچی‌ های لندنی می رود. این یک جامی است که هر دو باشگاه در گذشته ۱۵ بار آن را از آن خود کرده اند و فقط منچستر یونایتد آن را بیشتر از لیورپول و آرسنال بدست آورده است.

لیورپول در دو دیدار دوستانه اخیر توانست در کمپ اتریش با ۳ گل اشتوتگارت را شکست دهد و در ادامه برابر لایپزیگ بازی دو بر صفر باخته را به تساوی کشاند. در همین حال، آرسنال پیش از این مسابقه فقط یک بازی قبل از فصل انجام داده و با نتیجه ۴ بر یک MK Dons را شکست داده است.

گزارش زنده بازی آرسنال و لیورپول، با تهیه کنندگی هوشنگ للهی و با گزارشگری خسرو والی زاده ساعت ۲۲ دوشنبه ۷ مهر تقدیم شنوندگان رادیو ورزش می‌ شود.

امتیاز شما