امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

بررسی آغاز جنگ تمام عیار در قره باغ در «میزگرد سیاسی»

مشاهده ۴۹۸
۱۳۹۹/۰۷/۰۷- ۱۳:۴۷

ادعای طرفین مناقشه درباره دلیل آغاز جنگ تمام عیار در منطقه قره باغ بین آذربایجان و ارمنستان امشب دوشنبه 7 مهر، در برنامه «میزگرد سیاسی» (کمپاس) از کانال آذری شبکه سحر بررسی می‌ شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در حال حاضر مهم ترین و داغ ترین موضوع منطقه و جهان شروع جنگی تمام عیار بین آذربایجان و ارمنستان است از این رو مخاطبان و بینندگان کانال آذری شبکه سحر از طریق این برنامه در جریان آخرین اخبار این جنگ قرار می‌گیرند.
محمد عباس پور کارشناس مسائل سیاسی در استودیوی برنامه با اشاره به شکست گروه مینسک سازمان امنیت و همکاری اروپا در میانجیگری بین طرفین مناقشه از نگرانی‌ های ایران در تشدید بحران و اعلام آمادگی تهران برای میانجیگری در حل مناقشه می‌گوید.
الخان شاهین اوغلو دیگر کارشناس «کمپاس» به صورت غیر حضوری و از طریق اسکایپ به دو موضوع خطر گشوده شدن پای بیگانگان در منطقه و تحلیل سیاست ترکیه و روسیه در مناقشه قره باغ می‌پردازد.
برنامه«میزگرد سیاسی» (کمپاس) از کانال آذری شبکه سحر دوشنبه 7 مهر ساعت 21:30 به وقت تهران با اجرای غلامرضا صفوی روی آنتن می رود. قهرمان نورانی تهیه کننده این برنامه 55 دقیقه ای است.

امتیاز شما