امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

«چراغ‌ های خاموش» در افغانستان روشن شد

مشاهده ۶۰۷
۱۳۹۹/۰۷/۰۷- ۱۳:۵۱

مخاطبان شبکه آی‌ فیلم در کشورهای فارسی‌ زبان منطقه، از سه‌ شنبه ۸ مهر به تماشای مجموعه تلویزیونی «چراغ‌ های خاموش» می‌ نشینند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، کانال آی‌ فیلم ۲ پس از پخش قسمت آخر سریال «ترور خاموش» در ساعت ۱۷ امروز، از روز بعد پخش مجموعه «چراغ‌ های خاموش» را از سر می‌ گیرد.
«چراغ‌ های خاموش» را کاظم بلوچی در سال ۱۳۸۰ در گروه فیلم‌ و سریال شبکه یک سیما ساخته است‌.
مهدی سلوکی، فرامرز صدیقی، رحیم نوروزی، محمد مهدی فقیه، محمدباقر صحرا رودی، خسرو احمدی و هایده حائری از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌ اند.
داستان این سریال به‌ قلم علی خودسیانی، درباره بهزاد جوان بیست‌ و یک‌ ساله ای است که در خانواده ای ثروتمند زندگی می‌ کند. پدر و مادرش آنقدر در کار خود غرق‌ شده اند که توجهی به فرزندان خود ندارند. بهزاد دوستان نابابی دارد و دچار مشکلات حاد می‌ شود. او که از طرف پلیس تحت تعقیب است با پسر نابینایی آشنا می‌ شود و در یک زندگی اجباری با این نوجوان روشندل پی به حقیقت اطراف خود می‌ برد. از سوی دیگر پدر و مادر همدیگر را متهم می‌ کنند و خانواده در حال فروپاشی است...
سریال «چراغ های خاموش» از روز سه‌ شنبه 8 مهر، ساعت ۱۷ به‌ وقت تهران، ۱۸ به‌وقت کابل و ۱۸:۳۰ به‌وقت دوشنبه از آی‌ فیلم ۲ پخش می‌ شود. بینندگان آی‌ فیلم ۲ می‌ توانند تکرار این سریال را در سه نوبت با فاصله‌ شش ساعت تماشا کنند.

امتیاز شما