امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

بررسی موسیقی دو فیلم خارجی در رادیو نمایش

مشاهده ۲۲۶
۱۳۹۹/۰۷/۰۷- ۱۴:۲۰

هشتم و نهم مهر، برنامه «جعبه موسیقی» رادیو نمایش، موسیقی فیلم «آسمان بین ما» و «نقشه فرار» را با اجرای مریم نشیبا پخش می‌ کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،«آسمان بین ما»، فیلمی علمی–تخیلی و رمانتیک است. فیلمی‌ از «پیتر چلسوم» که در سوم فوریه ۲۰۱۷ اکران شد. این فیلم با موسیقی «اندرو لاکینگتون» که مخاطب را تا پایان فیلم بر صندلی میخکوب می‌ کند.

بر اساس این خبر، «نقشه فرار» نیز یک فیلم مهیج با کارگردانی میکل هوفِسْترُم است که در سال 2013 به نمایش در آمد. موسیقی این فیلم به آهنگسازی  اَلِکس هِفِس ساخته شده است.این فیلم داستان تلاش مردی به نام «رِی بِرسلین»  را برای فرار از یک زندانِ فوقِ ایمنِ آمریکا را نشان می دهد که به همت بخش خصوصی ساخته و اداره می‌شود.

برنامه «جعبه موسیقی » رادیو نمایش به موسیقی فیلم ها و سریال ها می‌ پردازد و در حالی که داستان فیلم را نقل می‌کند به تحلیل و بررسی موسیقی آن می‌پردازد.

این برنامه به تهیه کنندگی انسیه سمیع پور، گویندگی مریم نشیبا و نویسندگی صبا رادمان، شنبه تا چهارشنبه ساعت 1:30، از رادیو نمایش پخش و تکرار آن ساعت 13:30، از این شبکه رادیویی بازپخش می‌ شود.

امتیاز شما