امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

سرگرمی جدید رادیوجوان برای شب‌های پاییزی شنونده‌ها

مشاهده ۳۵۹
۱۳۹۹/۰۷/۰۸- ۱۰:۴۴

شبکه رادیویی جوان برای شب‌های بلند پاییز یک برنامه سرگرم‌کننده، جذاب و تعاملی را تدارک دیده که شنوندگان این ایستگاه رادیویی می‌توانند همزمان با شنیدن رادیوی محبوب خود، با گوشی همراه‌شان بازی کرده، امتیاز کسب کنند و برنده شوند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی حامد مرادیان یکی از تهیه‌کنندگان «بازی باز» در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا درباره این برنامه گفت: در مسابقه «بازی باز» رادیوجوان برای اولین بار در تاریخ رادیو، شنوندگان به صورت همزمان و آنلاین در اپلیکیشن برنامه رقابت می‌کنند.این اتفاق تاکنون سابقه نداشته و به همّت شبکه رادیویی جوان در معاونت صدای سازمان صداوسیما روانه آنتن شده‌است.

وی با اشاره به اینکه پیش تولید این برنامه ۷ ماه طول کشیده است، گفت: در این مدت مشغول طراحی مسابقه، ساخت اپلیکیشن و رفع نواقص آن بوده‌ایم. اپلیکیشن برنامه در چند مرحله نوشته و نسخه بتای آن آزمایش شده‌است و در حال حاضر نسخه نهایی با عنوان «رادیو بازی» با کمترین خطا و حجم کم منتشر شده است.
تهیه‌کننده «بازی باز» درباره جزییات این برنامه توضیح داد: مخاطب در «بازی باز» می‌تواند علاوه بر سنجیدن معلومات خود از طریق سوال‌های سه گزینه‌ای، چند بازی را انجام بدهد و امتیاز بگیرد. البته در به روزرسانی‌های بعدی بازی‌های بیشتری به نرم‌افزار اضافه خواهد شد.
مرادیان با اشاره به بخش‌های مهم برنامه «بازی باز» افزود: در بخش آنلاین، مجری برنامه بخش‌هایی را که بیشترین رای توسط شنوندگان گرفته باشند، باز می‌کند و همزمان همه شرکت‌کنندگان در مدت محدودی فرصت دارند به سوال‌ها پاسخ بدهند و بازی‌ها را به اتمام برسانند. برای بخش آفلاین مسابقه «بازی باز» نیز یک بازی رادیویی-پازلی طراحی شده است که می‌تواند برای مخاطب جذاب باشد.این مسابقه حامی مالی (اسپانسر) هم دارد و روزانه جوایز ارزنده‌ای را در پایان برنامه به برندگان مسابقه اهدا می‌کند.

وی در پایان اظهار کرد: مخاطبان برای شرکت در مسابقه «بازی باز» کافی است که عبارت «رادیو بازی» را در کافه بازار و یا پلی استور جستجو کنند و بعد آیکون «بازی باز» یا «رادیو بازی» را انتخاب و آن را نصب کنند. همچنین نسخه ios بازی نیز در دست ساخت است.
مسابقه رادیویی «بازی باز» به صورت زنده شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹:۳۰ به تهیه‌کنندگی حامد مرادیان و عاطفه شیوافر و با اجرای مهدی مفیدی و محمدصادق علیخانی روی آنتن رادیو جوان می‌رو

امتیاز شما