امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

کردها در انتظار دیدن «روزهای زندگی»

مشاهده ۳۲۹
۱۳۹۹/۰۷/۰۹- ۱۴:۱۶

فیلم سینمایی «روزهای زندگی» ساخته پرویز شیخ طادی با بازی حمید فرخ نژاد و هنگامه قاضیانی، جمعه شب برای مخاطبان کردزبان شبکه سحر پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «روزهای زندگی» به نویسندگی و کارگردانی پرویز شیخ طادی درباره، آخرین روزهای جنگ تحمیلی در سال های 1367 است که ماجراهایی را در یک بیمارستان صحرایی نزدیک به خط مقدم جبهه به نمایش می‌گذارد. دکتر امیر علی علوی سرپرست بیمارستان با بازی درخشان حمید فرخ نژاد و هنگامه قاضیانی در نقش پرستار و همسر وی قهرمانان داستان هستند. داستان از آنجا آغاز می‌ شود که باوجود پذیرش قطعنامه 598 و اتمام جنگ، نیروهای عراقی با بمب افکن و هلی کوپتر و تانک و نیروی پیاده حملات خود را ادامه می دهند و به بیمارستانی که بر سر راه آنان بوده خسارت های زیادی می زنند و شمار بسیاری از مجروحان و کارکنان بیمارستان را به شهادت می رسانند و....
«روزهای زندگی» محصول سال 1390 است و کریم اکبری مبارکه، کوروش سلیمانی، حسن سالار، آرینه سوکیاسیانس، حسین مهری، اصغر حسینی و حسین عبادی از دیگر بازیگران این فیلم تاثیر گذار دفاع مقدس هستند.
فیلم سینمایی «روزهای زندگی» به تهیه کننگی سعید سعدی و با سرپرستی دوبله محمد فریدونی، جمعه 11 مهر، ساعت 18:30 به وقت تهران به مدت 90 دقیقه از کانال کردی شبکه سحر پخش خواهد شد.

امتیاز شما