امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

قدردانی جامعه معلولان و کمیته اتومبیلرانی جانبازان و معلولان البرز از شبکه نسیم

مشاهده ۵۷۴
۱۳۹۹/۰۷/۱۵- ۱۱:۴۳

مدیر عامل جامعه معلولین ایران و نایب رئیس کمیته اتومبیلرانی جانبازان و معلولین استان البرز، از مدیر شبکه نسیم به منظور تهیه و تولید برنامه مهیج و پرببینده «دست فرمون» قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر کامران عاروان مدیر عامل جامعه معلولان و  طیبه اولاد نایب رئیس کمیته اتومبیلرانی جانبازان در نامه‌ هایی جداگانه خطاب به دکتر احسانی مدیر شبکه نسیم عنوان کردند: شرکت افراد توانیاب در بخش اتومیبلرانی مسابقه «دست فرمون» سبب شد تا توانمندی‌ های این عزیزان و انعکاس دغدغه‌ ها و چالش های روزمره آنان در شبکه پر بیننده ای چون نسیم به نمایش گذاشته شود. همچنین فرصت شناخته شدن آن‌ها در رشته اتومبیلرانی موجب اقبال و دلگرمی افراد دارای معلولیت علاقه مند به این رشته و گامی موثر برای رفع برخی نابرابری‌ ها بود.
مدیر عامل جامعه معلولان با تشکر از مدیر شبکه نسیم و عوامل برنامه «دست فرمون» افزوده است: امید است در برنامه‌ های ارزشمند دیگر این شبکه نیز از توانمندی‌ های ارزنده دیگر این عزیزان استفاده شود تا موجب فرهنگ سازی در جامعه شود که معلولان در توسعه ایران اسلامی و افتخار آفرینی برای وطن سهیم شوند.
فصل دوم مسابقه هیجان انگیز و حرفه ای «دست فرمون» با حضور علاقه مندان و چهره‌ های حرفه ای اتومبیلرانی و موتور سواری و با ساختاری متفاوت در حال پخش استو بر خلاف فصل نخست «دست فرمون» فقط محدود به مسابقه اتومبیلرانی نیست. در این فصل، مخاطبان علاوه بر مسابقات اتومبیلرانی، شاهد رقابت موتورسواران و آرسی نیز هستند. شرکت کننده‌های این فصل از بین ۱۲ هزار نفر متقاضی و پس از چند مرحله راستی آزمایی و بررسی‌ های متعدد انتخاب و نهایتا ۴۰۰ نفر جواز شرکت در این رقابت را کسب کردند.
کامران تفتی مجری این برنامه و محمود محمودی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد. علاقه مندان می توانند این برنامه را هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه نشاط و سرگرمی‌ به تماشا بنشینند.

امتیاز شما