امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

برنامه ریزی صداوسیمای چهارمحال و بختیاری برای مخاطبانش در اربعین حسینی

مشاهده ۵۲۸
۱۳۹۹/۰۷/۱۵- ۱۳:۰۲

صداوسیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، در آستانه اربعین حسینی با پخش ویژه برنامه‌ هایی، دل و جان شیفتگان و محبان اهل بیت (ع) را روانه کربلای معلی می‌ کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای جهان بین همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی، با ویژه برنامه «شهر عشق» به تهیه کنندگی بیژن علی بابایی و اجرای ابوالفضل هادی پور، با مردم عزادار استان همراه می‌ شود. این برنامه با بخش های نوحه و مرثیه سرایی، شاعران عاشورایی، مباحث کارشناسی و گفت و گو با پیرغلامان حسینی، از 15 تا 17 مهر ساعت21 و در روز اربعین ساعت 9 صبح روی آنتن می رود.
همچنین برنامه «عقیق» 16 و 17 مهر از ساعت21 به مدت 45 دقیقه، به تهیه کنندگی صالح جلیلی و اجرای جمال خدابخشی تقدیم بینندگان می‌شود. مرثیه خوانی، کارشناس، گزارش، نماهنگ، شعرخوانی شاعران هم استانی و ... از آیتم های برنامه است.
ویژه برنامه تلویزیونی «قافله عشق» نیز روز اربعین از ساعت 17:20، در ارتباط تصویری زنده با کربلای معلی، دل های محبان و شیفتگان را روانه صحن و سرای امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل علیهما السلام می‌ کند.

رادیو جهان بین هم با ویژه برنامه «اربعین عشق» به تهیه کنندگی کبری حیدری و گویندگی مریم خلجی، روز اربعین از ساعت 9 صبح به مدت 120 دقیقه با شنوندگان و عاشقان خاندان عصمت و طهارت همراه می‌ شود. بخش های مختلف این برنامه شامل کارشناسی، تلفن و پیامک های شنوندگان، گزارش، مداحی، مرثیه سرایی و شعرخوانی شاعران هم استانی است.
برنامه «پیام استان» به تهیه کنندگی شهرزاد شاهسمندی و گویندگی شهلا جمشیدیان، با محور طرح مواسات و کمک های مؤمنانه در ماه‌ های محرم و صفر در نقاط مختلف استان، ساعت 16:30 روی آنتن رادیوی مرکز می رود. این برنامه شامل آیتم های شعرخوانی، حدیث، مداحی، نوحه و ارتباط با خبرنگاران آزاد شهرستان‌ ها برای مطلع شدن از حال و هوای اربعین و عزاداری‌ های مردم با توجه به شرایط موجود کرونایی است.

معاونت خبر صداوسیمای استان هم با تهیه و پخش گزارش ها و برنامه‌ های مختلف خبری، به انعکاس رویدادهای مربوط به اربعین حسینی می‌ پردازد. تولید و پخش 14 گزارش خبری مرتبط با موضوع اربعین، شش ارتباط زنده تصویری و تلفنی با خبرنگاران شهرستان‌ ها در روز اربعین درخصوص آیین‌ های عزاداری در این روز، انعکاس 26 خبر و گزارش تولیدی در سایت خبرگزاری صداوسیما و همچنین انعکاس 84 خبر، عکس و نماهنگ در کانال خبرگزاری از فعالیت ها و برنامه‌ های معاونت خبر مرکز چهارمحال و بختیاری به این مناسبت است.

تصاویر

امتیاز شما