امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

شبکه استانی دنا در کنار پلیس در مسیر امنیت

مشاهده ۳۳۷
۱۳۹۹/۰۷/۱۵- ۱۴:۰۰

مدیرکل صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با فرمانده انتظامی‌ استان، نتیجه تعامل رسانه استانی با پلیس را پیشگیری از وقوع جرم و برقراری امنیت بیشتر جامعه عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد که به همراه معاونان این مرکز برای گرامیداشت روز نیروی انتظامی‌ به دیدار فرمانده انتظامی استان رفته بود، گفت: از عوامل موثر شکل گیری امنیت پایدار امروز جامعه، مجاهدت و هوشیاری پلیس است که با نثار خون هزاران شهید به دست آمده است.
امیر رئوف به تلاش رسانه‌ های معاند برای القای احساس ناامنی در جامعه اشاره کرد و افزود: رسانه ملی با ۱۷۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی خود در جنگ نرم رسانه ای مقابل بنگاه‌ های سخن پراکنی معاند ایستاده است.وی تصریح کرد: شبکه دنا در حال حاضر با ساخت برنامه‌ های فاخر فرهنگی، با مشارکت متولیان برای آگاهی بخشی حقوق شهروندی، ارتقاء سواد قضایی، فرهنگ قانون مداری و قانون پذیری در جامعه تلاش می‌ کند که بی شک نتیجه این تلاش ها، مکمل اقدامات پلیس برای پیشگیری از وقوع جرایم است.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد هم با قدردانی از تلاش صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: رسانه مکمل تلاش پلیس است و شبکه استانی دنا با فرهنگ سازی و ارتقاء امنیت اجتماعی، نقش موثری در کاهش جرایم و پیشگیری از وقوع جرم داشته است. سرهنگ مصطفایی تصریح کرد: بی شک افزایش تعامل رسانه با پلیس، از شاخص های امنیت است و انعکاس توانمندی‌ های پلیس از قاب رسانه، موجب افزایش احساس امنیت در جامعه می‌ شود.

این مقام انتظامی‌ به وضع مطلوب امنیت در استان اشاره کرد و گفت: بی شک فرهنگ سازی رسانه در این رسیدن به این وضع موثر بوده است. سرهنگ مصطفایی در پایان خواستار  تلاش رسانه برای ارتقاء فرهنگ ترافیکی و حذف رفتارهای استفاده از سلاح در مراسم ها شد.
 

امتیاز شما