امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

مافیای کودکان کار در قاب شکلات تلخ

مشاهده ۴۹۵
۱۳۹۹/۰۷/۲۱- ۱۱:۳۹

برنامه «شکلات تلخ» این هفته سه شنبه 22 مهر، به بررسی و تحلیل شناخت مسیرهای ساماندهی زندگی کودکان کار می‌ پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «شکلات تلخ» روز سه شنبه به تبیین و تشریح سوالاتی مانند آیا هویت همه کودکان کار واقعی هستند؟، آیا کمک نقدی به کودکان کار صحیح است، نحوه کمک به کودکان کار چگونه باشد؟ خواهد پرداخت.
دوربین «شکلات تلخ» حالا بر سر چهار راه‌ ها و معابر مختلف شهر و در گفت و گو با کارشناسان، مسئولان، جامعه شناسان و روانشناسان هویت کودکان کار و شیوه در آمد زایی و عادات غلط آنان را بررسی می‌ کند و به این سوال است که آیا کودکان کار بعد از ساماندهی می توانند به هویت واقعیشان بازگردند؟ پاسخ می دهند.
در «شکلات تلخ» با دکتر فرید معاون اجتماعی سازمان بهزیستی درباره مباحث کودکان کار؛ مانند ثبات هویت، سبک کمک کردن، اعتماد زایی برای خیران صحبت می‌شود.
دکتر علی گو مدیر آسیب های سازمان بهزیستی شناخت صحیح کودکان و نوجوانان آسیب دیده و افرادی که فریب خورده مافیا هستند، را تحلیل می‌کند و دکتر زمان پور روانشناس نیز شیوه ارتباط صحیح با کودکان و نوجوانان کار بخصوص در حوزه جنسیت فرزندان بی سرپرست را توضیح می دهد.
برنامه «شکلات تلخ» کاری از گروه اجتماعی به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی، شنبه و سه شنبه هر هفته ساعت ۱۳:۳۰ و روزهای یکشنبه و چهارشنبه بعد از اخبار بامدادی روی آنتن شبکه پنج سیما می‌ رود.

امتیاز شما