امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

راه های استفاده درست از رسانه، موضوع امروز «سیمای خانواده»

مشاهده ۵۰۴
۱۳۹۹/۰۷/۲۲- ۱۱:۱۲

برنامه «سیمای خانواده» امروز سه شنبه 22 مهر، میزبان دکتر حسن نجفی سولاری، کارشناس سواد رسانه ای است تا درباره فرهنگ استفاده از رسانه با او صحبت کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر نجفی سولاری، در ادامه در این برنامه، درباره رژیم مصرف رسانه و سهم مصرف اوقات خانواده در موضوع اطلاعات و اخبار نکاتی، بیان می‌ کند.
آموزش تکنیک‌ های کسب خبر صحیح از جعلی در فضای مجازی از دیگر بخش های گفت و گوی دکتر نجفی با هرمز شجاعی مهر مجری «سیمای خانواده» است.
دکتر مسعود داوودی، متخصص پوست و مو، از دیگر کارشناسان امروز این برنامه است که با موضوع بهداشت پوست، مو و ناخن و در ادامه موضوعات جلسه‌ قبل با بینندگان صحبت می‌کند.
در بخش آشپزی هم گیتی کاظم پور، کارشناس این بخش، با آموزش تهیه‌ آش کدو حلوایی گیلانی (غذای محلی گیلان) در خدمت علاقه مندان به آشپزی است.
برنامه «سیمای خانواده» کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که به تهیه کنندگی علی اصغر صدیقی و اجرای هرمز شجاعی مهر، عباس طاهریان، فرشته ایزدی، ساجده سلیمانی، محمد رضا حسینیان، نعیمه خزایی و فاطمه رضاپور هر روز بجز جمعه‌ ها به صورت زنده ساعت 20 : 12 از شبکه یک پخش می‌ شود.

امتیاز شما