امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

بازگشایی پرونده نارضایتی دانش آموزان و معلمان در «داخل اسرائیل»

مشاهده ۴۷۶
۱۳۹۹/۰۷/۲۲- ۱۳:۳۹

مشکلات فزاینده دانش آموزان در اسرائیل که ناشی از کمبود بودجه است، فشارهای داخلی را بر کابینه این رژیم بیشتر کرده است، از این رو برنامه این هفته «داخل اسرائیل» (Israel Inside) شبکه پرس تی وی به بررسی این موضوع می پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه با اشاره به عدم تخصیص بودجه برای کمبودهای دانش آموزان به گفت و گو درخصوص عدم دسترسی ده‌ ها هزار کودک اسرائیلی معادل یک پنجم دانش آموزان به تجهیزات مورد نیاز برای آموزش از راه دور به دلیل شیوع کرونا می‌ پردازد.
موضوعی که دلیل دیگری بر ظاهر شدن نشانه‌ های فروپاشی رژیم اسرائیل از درون است. در این برنامه ضمن مروری بر عدم تخصیص بودجه به دلیل عدم توافق بنیامین نتانیاهو و بنی گانتز و رتبه بالای اسرائیل در مرگ و میر کرونایی در جهان به نسبت جمعیت آن، واکاوی درخصوص تاثیر همه گیری ویروس کرونا بر اقتصاد رژیم صهیونیستی و تاثیر آن بر حوزه‌ های مختلف زندگی ساکنان سرزمین‌های اشغالی صورت می‌ گیرد.
نگاهی به مشکل کسری بودجه در رژِیم صهیونیستی، بررسی انتقادها علیه وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی درباره عملکرد ضعیف و آماده نبودن شرایط برای بازگشایی مدارس و مروری بر اعتصاب هزاران معلم در رژِیم صهیونیستی در پی ضعف در مدیریت بحران کرونا و تهدیداتی که در صورت بازگشایی مدارس متوجه آن‌ها خواهد بود نیز از جمله محورهای بحث در این برنامه است.
«داخل اسرائیل» به تهیه کنندگی حسین الشیماری چهارشنبه 23 مهر ساعت 8 به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌ شود و تکرار آن چهارشنبه ساعت 21، پنجشنبه ساعت 15، جمعه ساعت 19، دوشنبه ساعت 18:20 و سه شنبه ساعت 21 روی آنتن می رود.

امتیاز شما