امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

اهتمام صداوسیمای مرکز سمنان برای اعتلای ورزش استان

مشاهده ۷۵۷
۱۳۹۹/۰۷/۲۲- ۱۸:۲۲

مدیرکل صداوسیمای سمنان در دیدار با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان، بر همکاری همه جانبه این مرکز با اداره ورزش و جوانان استان برای اعتلای ورزش و ساماندهی امور جوانان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حجت الاسلام دکتر مصطفی توکلیان، مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان در این دیدار، ضمن برشمردن حوزه‌ های همکاری این مرکز با ورزش استان به ساماندهی این همکاری‌ ها تاکید کرد. وی افزود: برنامه‌ های ورزشی استان باید سازماندهی شوند تا وقایع و رویدادهای ورزشی به نحو احسن پوشش رسانه ای داده شوند. دکتر توکلیان ضمن تاکید بر اطلاع رسانی وقایع ورزشی استان افزود: برای انعکاس رویدادهای ورزشی استان، در خبر سیمای مرکز سمنان باکس مخصوصی را با عنوان خبر ورزشی در نظر گرفته ایم که تازه ترین اخبار ورزشی استان را به سمع و نظر مردم استان می رساند.

وی از مدیران و مسئولان ورزشی استان دعوت کرد برای اعتلای ورزش استان در برنامه‌ های گفت و گو محور«پرسمان» و «گفتمان» شرکت کرده و به سوالات درباره ورزش استان پاسخ دهند. مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان باید علاوه بر امور ورزشی، در حوزه فرهنگ و سایر امور مربوط به جوانان هم فعالیت های ویژه ای داشته باشد.

دکتر توکلیان افزود: برای تعامل بیش از پیش رسانه استانی و اداره کل ورزش و جوانانان استان، کمیته ای متشکل از کارشناسان آن اداره کل و برنامه سازان ورزشی صداوسیمای مرکز سمنان تشکیل تا کارها به نحو احسن سازمان یافته و عملیاتی شوند.

مرادی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در این دیدار، ضمن ارائه اطلاعاتی از ورزش استان و اشاره به ظرفیت های موجود در این حوزه، در خصوص پوشش رسانه ای رویدادهای ورزشی استان به ویژه فعالیت های ورزش بانوان تاکید کرد.

همچنین‌هادیان، رئیس هیئت ورزش های همگانی استان سمنان، اضافه وزن و کم تحرکی را دو مشکل اغلب جمعیت استان دانست و اضافه کرد: ما در هیئت ورزش های همگانی به دنبال آگاهی بخشی و ایجاد انگیزه برای تحرک و ورزش برای همگان در هر مکانی اعم از منزل و محل کار هستیم.

امتیاز شما