امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

با «بحث روز» رادیو ایران همراه شوید

مشاهده ۱۰۲۹
۱۳۹۹/۰۷/۲۳- ۰۹:۱۱

برنامه«بحث روز» این هفته به بررسی بیانات رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری با مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشگاههای افسری نیروهای مسلح در دانشگاه افسری امام‌ علی(ع) اختصاص دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه رادیویی ایران در برنامه «بحث روز» مسائل روز سیاسی ایران و جهان را بررسی می‌کند. این برنامه امروز به سراغ بررسی بیانات رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری با مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح در دانشگاه افسری امام‌ علی(ع) می رود.

امیر دریادار دوم شهرام ایرانی، جانشین معاون آموزشی ارتش و امیر سرتیپ دوم محمدرضا علیان نژادی، معاون تربیت و آموزش نیروی پدافند هوایی ارتش از مهمانان برنامه هستند.

«قدرت دفاعی»، «استحکام و ثبات اقتصادی» و «توانایی و قوام فرهنگی» از نظر رهبر معظم انقلاب، سه رکن لازمه حفظ اقتدار و هویت ملی و تأمین کننده منافع ملی کشور هستند که در این ارتباط تصویری به آن اشاره کردند. حضرت آیت‌ الله خامنه‌ ای با تأکید مجدد بر این موضوع که علاج مشکلات کشور در داخل است، گفتند: اگرچه بسیاری از مشکلات ما مربوط به خارج از کشور است، اما علاج آنها در داخل و با تکیه بر محاسبه درست و نگاه صحیح به مسائل کشور و منطقه و با به کارگیری تدبیر، تلاش، خرد و عزم راسخ است. بنابراین نباید علاج را در خارج از کشور جستجو کرد، چرا که ما هیچ خیر و بهره‌ ای از خارج نمی‌ بینیم و سر و صدای اراذل مسلط بر ملت آمریکا نیز نباید ذهن کسی را مشغول کند.

برنامه «بحث روز» گروه سیاسی رادیو ایران، به سردبیری فاطمه عبدالوند و اجرای محمدرضا قربانی پخش می‌ شود. علاقه مندان به برنامه‌ های سیاسی می توانند نظرات، سوالات و دیدگاه‌ های خود را از طریق شماره تلفن‌های ۲۲۰۴۰۰۸۶ – ۲۲۰۵۰۰۰۹ و شماره پیام گیر۳۰۰۰۰۹۰۰ اعلام کنند.

امتیاز شما