امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌ های شبکه خلیج فارس در روزهای پایانی ماه صفر

مشاهده ۳۶۳
۱۳۹۹/۰۷/۲۳- ۱۳:۰۵

صداوسیمای مرکز خلیج فارس با ویژه برنامه های مختلفی، سوگوار رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن(ع) و شهادت امام رضا(ع) می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو خلیج فارس ویژه برنامه«غروب آفتاب» را 28 صفر، سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) و رحلت حضرت محمد(ص)پخش می‌کند. این برنامه به تبیین سیره و زندگی پیامبر(ص) و امام حسن مجتبی(ع) و رویدادهای آن زمان اختصاص دارد. گزارش، بسته‌ های صوتی، مداحی، نوحه و آوازهای مذهبی و مباحث کارشناسی، بخش های این ویژه برنامه را تشکیل می دهد. این برنامه در یک قسمت 90 دقیقه ای، به تهیه کنندگی سید‌‌جلیل هاشمی تقدیم سوگواران می‌شود.

ویژه برنامه«سوگ خورشید» شنبه 26 مهر به مناسبت شهادت امام هشتم از رادیو خلیج فارس، شنوندگان را همراهی می‌کند. این برنامه با آیتم های مختلف، به معرفی بیشتر شخصیت بی بدیل حضرت امام رضا(ع) می‌پردازد. برنامه«خورشید هشتم» به تهیه کنندگی ارسلان خوبیاری، نیز در روز شهادت حضرت ثامن الحجج به مدت 90 دقیقه از رادیو خلیج فارس به سمع شما می رسد.

برنامه«اشک عرش» کاری از گروه فرهنگ و معارف سیمای خلیج فارس است که به تهیه کنندگی فرخ محمودی، 24 و 25 مهر، شب شهادت امام حسن مجتبی(ع)، رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام رضا(ع) از ساعت 21 به مدت 45 دقیقه پخش می‌ شود.

در این میزگرد تلویزیونی کارشناسان مذهبی از زندگی پیامبر اکرم(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) سخن می‌گویند و مخاطبان را با فضایل و مناقب این بزرگواران آشنا می‌کنند.

 

امتیاز شما