امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

آغاز پخش فصل جدید«سعادت آباد» در رادیو تهران

مشاهده ۱۲۱۴
۱۳۹۹/۰۷/۲۷- ۰۸:۱۹

برنامه«سعادت‌آباد» در فصل جدید، با رویکردی نو و نگاهی تازه به فرهنگ عامه و ارتقاء حقوق شهروندی روی آنتن رادیو تهران می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، پیام امیری، مدیر گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران گفت: فصل جدید برنامه«سعادت‌آباد» از امروز ۲۷ مهرماه، روزهای شنبه تا چهارشنبه، ساعت ۱۳ تا ۱۴:۳۰ به صورت زنده از شبکه رادیویی تهران به روی آنتن می رود. این برنامه با رویکرد خبری و تحلیلی در حوزه‌ های سیاسی، اجتماعی و بین الملل، در گروه تهران و رویدادهای شبکه تهران تولید می‌ شود.

وی افزود: اهداف اصلی برنامه«سعادت‌آباد» در فصل جدید، توجه به فرهنگ عامه و ارتقاء حقوق شهروندی، افزایش آگاهی اجتماعی و امید آفرینی، کاهش آسیب های اجتماعی، ارتقاء سواد رسانه ای برای کاربران فضای مجازی و افزایش اعتماد عمومی‌ به رسانه ملی است.

امیری خاطرنشان کرد: تنوع در موضوع و قالب های برنامه ای، تولید و پخش گزارش ها و مستندهای تحقیق محور، نقد طنازانه و گفت و گوهای متفاوت از جمله بخش های جدید برنامه «سعادت‌ آباد» است. وی افزود: سعید پورمحمودی، عاطفه حیدری، حمید پارسا، بازیگر طنز و حمید جعفری، کارشناس مجری فضای مجازی هستند و نویسنده مهرشاد مرتضوی است.

به گفته مدیر گروه تهران و رویدادها، یکی از ویژگی‌ های مهم برنامه «سعادت‌ آباد» مطالبه‌ گری همراه با نقد عالمانه و منصفانه در کنار بیان دستاوردها و توفیقات است، این برنامه تلاش می‌ کند با ورود هنرمندانه و موثر به مسائل جاری جامعه بپردازد. توجه به همه مناطق پایتخت و شهرستان‌های استان تهران با مشارکت خبرنگاران محله، به پیگیری و رفع مشکلات مردم کمک می‌ کند.

مریم السادات آصفی، تهیه کننده برنامه«سعادت‌ آباد» نیز درباره این برنامه گفت: در برنامه«سعادت‌ آباد» سعی شده موضوعات و اخبار جامعه با نگاهی طنز بررسی می‌شود. یک قرن بعد در چنین روزی، یک عاشقانه ساده، بدون قضاوت، اسکرین‌ شات و وب‌ گرام، بخش های مختلف این برنامه را تشکلیل می دهد. گفت و گو با نمایندگان مجلس در طرحی نو و رویکردی چالشی از دیگر آیتم های جذاب این برنامه است.

وی افزود: سامان نیازی، مجری کارشناس بخش بین الملل در روزهای چهارشنبه، مسائل روز دنیا و ایران در حوزه بین الملل را مطرح می‌کند. در برنامه«سعادت‌ آباد» ضمن گفت و گوی تلفنی، از حضور مهمانانی در استودیو پخش زنده رادیو تهران هم بهره مند می‌شویم.

مریم السادات آصفی خاطرنشان کرد: اکرم سادات حسینی، رها رمضانی، مهدیه شاهمرادی، شادی مکی و پریسا هاشمی در بخش «با خبرنگاران» برنامه در ارائه گزارش‌ های سیاسی و اجتماعی همراه شنوندگان هستند. همچنین برنامه«سعادت‌ آباد» شامل دو تیتراژ ابتدایی و انتهایی است که آهنگساز و تنظیم کننده حمیدرضا نورایی و خواننده تیتراژ ابتدایی هم فرشاد میرزاپور است.

گفتنی است برنامه«سعادت‌ آباد» به تهیه کنندگی و سردبیری مریم السادات آصفی و فرشته علیپور روی آنتن رادیو تهران می رود.

امتیاز شما