امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

خنده درمانی در «ما ایرانی‌ ها»

مشاهده ۳۹۴
۱۳۹۹/۰۷/۲۷- ۱۰:۳۲

برنامه «ما ایرانی‌ ها» شبکه پنج سیما، با هدف ایجاد حال خوب به مخاطبان امشب یکشنبه 27 مهر، مصادف با اولین شب ربیع الاول میزبان یک گروه خنده درمانی می‌ شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «ما ایرانی‌ها» با دعوت از سفیر خنده ایران امیر پرورش و مربی خنده درمانی‌ هانیه سپهری می خواهد، چگونه خندیدن را به مخاطبان آموزش دهد و از فعالیت ها و تلاش های او برای ایجاد گروه خنده درمانی در این برنامه صحبت کند.
برنامهگفت و گو محور «ما ایرانی‌ ها» با رویکرد تزریق نشاط و حال خوب به مخاطبان، معرفی خیران گمنام و الگوسازی فعالیت نیکوکاری در جامعه تهیه و تولید شده است.
این برنامه گفت و گو محور ۵۰ دقیقه‌ ای علاوه بر میزبانی و معرفی خیرین گمنام دارای بخش های مختلفی چون آیتم نمایشی با بازی علیرضا دیلمی و پیمان پورنیک دست و مرور اخبار خوب هفته توسط تماشاچیان است.
مخاطبان برنامه «ما ایرانی‌ ها» می توانند پیام های خود را راجع به موضوعات و محورهای برنامه از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۵ با ما در میان بگذارند.
برنامه ترکیبی «ما ایرانی‌ ها» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که به تهیه کنندگی و کارگردانی قاسم اورنگی، یکشنبه و سه شنبه هر هفته ساعت ۲۲ از شبکه ۵ سیما روی آنتن می رود.

امتیاز شما