امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

تدارک صداوسیمای آذربایجان شرقی برای هفته نیروی انتظامی

مشاهده ۸۱۷
۱۳۹۹/۰۷/۲۸- ۱۳:۴۳

صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی برنامه‌ های مختلفی را برای بزرگداشت هفته نیروی انتظامی تهیه و تقدیم مخاطبان می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای استانی سهند در هفته نیروی انتظامی، میزگرد «پلیس فتا» به تهیه کنندگی علی صیامی، ویژه برنامه چهار قسمتی «انتظام سبز» به تهیه کنندگی یوسف جوانبخت و میزگرد «مرزبانی» را به تهیه کنندگی عباس احمدزاده، روی آنتن می‌برد. در این برنامه‌ ها با دعوت از فرماندهان نیروی انتظامی استان در حوزه‌ های پلیس فتا، مبارزه با قاچاق مواد مخدر، پلیس آگاهی، یگان ویژه و... عملکرد نیروی انتظامی‌ در هر حوزه بررسی می‌شود.

همچنین در این برنامه‌ ها میهمانانی از بخش رسیدگی به جرایم سایبری دادگستری استان و اعضای هیئت علمی‌ پژوهشگاه نیروی انتظامی حضور دارند. در این برنامه‌ها، مخاطبان با انواع جرایم موجود در فضای مجازی، مراعات نکات امنیتی درخصوص مقابله با هک شدن گوشی یا سیستم کامپیوتر و جلوگیری از پخش و انتشار اطلاعات فردی و خصوص، مجازات هایی که در قانون برای برهم زنندگان امنیت فضای مجازی در نظر گرفته شده است و چگونگی اقامه دعوی علیه مزاحمین و سوء استفاده کنندگان فضای مجازی آشنا می‌شوند.

رادیو آذربایجان شرقی هم در هفته نیروی انتظامی، در برنامه‌ های روتین، با فرماندهان نیروی انتظامی ارتباط زنده برقرار می‌کند. برنامه‌ های «سیزلر-مسئولار» به تهیه کنندگی رسول حسینی کیا و «دانیشیق» به تهیه کنندگی ناصر ژرفی، از جمله پیش بینی‌های صدای  آذربایجان شرقی به این مناسبت است.

در این برنامه‌ ها سرهنگ نوروزی، فرمانده انتظامی‌ شهرستان تبریز و سرهنگ عباس زاده، معاون هماهنگ کننده فرمانده نیروی انتظامی استان حضورمی یابند و در خصوص عملکرد نیروی انتظامی استان و مسائل مرتبط با این نیروی خدوم در بخش های مختلف توضیحاتی ارائه می‌کنند.

امتیاز شما