امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

بهترین های شبکه‌ های استانی در ماه ربیع الاول روی آنتن

مشاهده ۲۸۲
۱۳۹۹/۰۷/۲۸- ۱۵:۵۵

با حلول ماه ربیع‌ الاول، جدول پخش برنامه های شبکه‌ های استانی صداوسیما و شبکه شما هم با تغییرات متنوعی همراه بوده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، پایان ماه صفر و حلول ماه ربیع الاول، نقطه عطفی در برنامه‌ های شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی به شمار می‌ رود، چرا که با اتمام ایام سوگواری، برنامه‌ های شاد و متنوع جایگزین آن‌ها می‌ شود.
امسال جدول پخش برنامه‌های شبکه‌ های استانی و شبکه سراسری شما با تغییرات چشمگیری همراه بوده است و آن‌ها برنامه‌ های تولیدی و زنده مختلفی را روی آنتن می‌برند.
این برنامه‌ ها شامل جنگ‌ های شبانه، برنامه‌ های ویژه کودکان و نوجوانان، جوانان، خانواده، ورزشی و طنز هستند که در ساعات مختلف شبانه‌ روز پخش می‌ شوند.
پخش نماهنگ، وله و موسیقی تصویرهای مختلف با موضوعاتی همچون حلول ماه ربیع الاول، ایرانگردی و گردشگری، شعار سال و موضوعات استانی و منطقه‌ ای، از دیگر تغییراتی است که با پایان ماه صفر، در شبکه‌ های استانی صورت می‌ گیرد.
شبکه سراسری شما نیز به عنوان برآیندی از شبکه‌ های استانی، از این هفته با تغییراتی در جدول پخش خود، با مخاطبان همراه می‌شود. بر این اساس فیلم‌ های تلویزیونی تامینی از تولیدات مراکز استان‌ ها در جدول پخش شبکه قرار گرفته است و علاوه بر این مستندهای گوناگونی هم که جزو آثار شاخص مراکز به شمار می‌ روند، در این هفته و هفته آتی از شبکه شما پخش خواهد شد.
برنامه تلویزیونی «شب‌ های ایران» هم به عنوان برنامه شبانه شبکه شما، هر شب از یکی از مراکز روی آنتن می‌ رود. «شب‌ های ایران» طی این هفته، از مراکز زنجان، لرستان، کرمان، خلیج فارس، اردبیل و خراسان شمالی پخش خواهد شد.
«نگین زاگرس» هم عنوان مستندی تولیدی از سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری است که از شبکه شما پخش می‌ شود، همچنین برنامه‌ های صبحگاهی «صبحانه» مرکز خراسان جنوبی، «نسیم بهمنشیر» مرکز آبادان و «روژمان» مرکز کردستان هم به صورت زنده با مخاطبان همراه می‌شوند.
از دیگر برنامه‌ های زنده شبکه شما می‌توان به «بهون مهر» کهگیلویه و بویراحمد، «کاشانه مهر» مرکز فارس، «زندگی زیباست» مرکز کرمان، «به افق بهشت» مرکز یزد و «دوربین زنده» از مراکز خلیج فارس و سمنان اشاره کرد.

امتیاز شما