امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

خدمات ارزنده مدافعان سلامت استان فارس به «روایت عشق»

مشاهده ۳۵۴
۱۳۹۹/۰۷/۲۹- ۱۴:۵۴

صداوسیمای مرکز فارس با تهیه مستندی با عنوان «روایت عشق» خدمات عاشقانه مدافعان سلامت جامعه در مقابله با کرونا را در قالب تصویر به نمایش در می آورد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صداوسیمای مرکز فارس با تهیه مستندی با عنوان «روایت عشق» خدمات عاشقانه مدافعان سلامت جامعه در مقابله با کرونا را به نمایش در می آورد.

این مستند روایی، از ابتدای شیوع بیماری کرونا روزهایی را به تصویر کشیده است که شیوع این ویروس بر سبک زندگی، شرایط اقتصادی و فرهنگی مردم سایه انداخت و دوران خوفناکی را در تقویم ها رقم زد.

مستند «روایت عشق» آینه ای تمام نما از کسانی است که در خط مقدم برای حفظ سلامتی همنوعان، آستین‌ ها را بالا زدند و جانشان را با فداکاری در دست گرفتند است و روایت آن‌هایی که از دست رفتند، آن‌هایی که عزیزی را از دست دادند و کسانی که زخم های این ویروس هولناک هنوز بر جسم و روحشان مشهود است.

«روایت عشق» برشی از حقیقت در تاریخ است که در اوج اضطراب و بحران در شهر شیراز با تلاش وصف ناپذیر مردم خونگرم این خطه از سرزمین ایران اسلامی، امیدواری تجویز می‌ کند و نشان می دهد که می توان در قعر تاریکی به آینده و آرزو فکر کرد، این مستند با مخاطب، رو در رو می‌ شود و می‌ گوید که از خودگذشتگی و ایثار هیچ وقت از رواج نمی افتد.

تصویربرداری این مستند از اسفند ماه سال 1398در نخستین روزهای شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه آغاز شد و گفت وگو با افراد سرشناس و کسانی که در حوزه سلامت دست‌اندرکار هستند را به تصویر کشید.

مستند «روایت عشق» در قالب سه قسمت 45 دقیقه ای به تهیه کنندگی حجت شهیدی، کارگردانی و تدوینگری فرزاد کشاورز، نویسندگی امیر عفاف، تصویربرداری مجید رحمانیان و صدابرداری مسعود شیخی در اوایل آبان ماه آماده پخش از سیمای مرکز فارس شد.

تصاویر

امتیاز شما